Kakšni so vaši spomini na dirko v Monaku leta 1958?

Spomini so bledi. Morate se zavedati, da sem bil na številnih dirkah, zato si je nemogoče zapomniti vse. Mislim, da je na dirki v Monaku zmagal Francoz Maurice Trintignant, in če me spomin ne vara, je na tekmovanju celo deževalo. Njegova zmaga je bila prvovrstno presenečenje, nihče ni pričakoval, da bo vozil tako dobro. Svojega nastopa pa se resnično ne spomnim. Vem, da je bila Trintignantova zmaga edina v njegovi karieri, morda sem si tudi zaradi tega zapomnil njegovo ime.

Pa spomini na veliko nagrado Velike Britanije istega leta?

Prav tako nejasni. Seveda pa se spomnim še drugih dirkačev, ki so nastopili na teh dveh tekmovanjih. Poznal sem omenjenega Trintignanta, edino predstavnico nežnejšega spola Mario Tereso de Filippis, proti Petru Collinsu sem dirkal, Roy Salvadori je bil moj dober prijatelj in tako naprej.

Se kdaj srečate z dirkači iz tistega obdobja in obujate spomine?

Samo sem bil vedno zaskrbljen za jutri in ne za včeraj.

Kako komentirate vrnitev avstrijske dirke na koledar formule 1 v letu 2014?

Velika nagrada Avstrije se vrača na koledar po desetih letih. Presenečen sem, da so ljudje novico sprejeli z velikim navdušenjem, hkrati me to zelo veseli. Letos sem dirkališče v Avstriji celo obiskal in moram reči, da so tam opravili izjemno delo.

Je pomembno imeti dirko ob mestu z več kot milijon prebivalcev in v kolikšni meri novo tekmovanje vpliva na vašo logistiko?

Radi smo v bližini mest, kot je denimo Milano pri Monzi, ni pa to nujno. Prihodnje leto imamo na koledarju kar nekaj novih dirk, ob tisti v Rusiji še veliko nagrado Mehike, zato se moramo, vsaj ko govorimo o logistiki, še posebno dobro pripraviti. In se potruditi. Težave z logistiko se namreč pojavljajo že pri dirkah, ki so redno na koledarju, kaj šele pri novih. Ne pozabite, da samo za prevoz opreme uporabljamo šest letal boeing 747.

Ali je osebje enako na vseh dirkah?

Tako je. Snemalci, režiser dirke in drugo osebje, vsi ti ljudje, približno 250 jih je, potujejo z dirke na dirko. Uskladitev osebja je izjemno težka naloga, med drugim pa del skrbi tudi za novosti. V Monzi je bil prvič predstavljen infrardeči prikaz delovanja pnevmatik na dirkalnikih formule 1. Nenehno poskušamo našim gledalcem dati nekaj več.

Koliko kamer je uničenih v eni sezoni, je njihova različna postavitev pomembna za dober prenos?

Veliko kamer moramo nadomestiti. Nekaj zaradi nesreč dirkalnikov, na katere so nameščene, nekaj zaradi obrabe materiala, tu je treba omeniti še zastarelost, skratka v formuli 1 ni vse samo med in mleko, kot mnogi menijo. Danes imamo precej več kamer, kot smo jih imeli denimo v sezonah 1995 in 1996, a moramo pri njihovi postavitvi misliti na varnost snemalcev.

Kako bi vi osebno zavarovali delavce ob stezi?

Vemo, da je enega od naših snemalcev v Nürburgringu zadelo leteče kolo z dirkalnika Marka Webbra in da je v Spaju košček z enega od dirkalnikov moštva Force India skorajda priletel v enega od fotografov, ki so stali v ovinku Eau Rouge. Najnevarnejše je pravzaprav stati s hrbtom obrnjen prihajajoči nevarnosti in to bomo v prihodnje tudi upoštevali. Za zdaj še preučujemo možnosti.