Rok za oddajo ponudb se je iztekel 30. avgusta. Adria Airways prodaja hangar za vzdrževanje letal s skupno površino 2357 kvadratnih metrov, letališko ploščad na površini 2773 kvadratnih metrov, ki je trenutno predmet parcelacije, in delavnice v površini 1668 kvadratnih metrov.

Poleg tega iščejo tudi kupce za pisarniški objekt z neto površino 1132 kvadratnih metrov, 100-odstotni poslovni delež v družbi Adria Airways letalska šola in simulator letenja - Flight Navigation and Procedure Trainer II Multi Crew Cooperation.

V Adrii Airways so pojasnili, da so prejeli tri ponudbe, pri čemer so za vsako posamezno premoženje dobili najmanj eno ponudbo. Pogovore bodo nadaljevali z vsemi ponudniki. "Naš cilj je, da v najkrajšem možnem času sklenemo pogodbe," so zapisali.

Prodaja poslovno nepotrebnega premoženja Adrie Airways je v minulih tednih v javnosti sprožila precej polemik. Ker naj bi se za hangar zanimal Aerodrom Ljubljana, za letalsko šolo pa Kontrola zračnega prometa Slovenije, se je pojavilo vprašanje, ali bi lahko Bruselj to ocenil kot nedovoljeno državno pomoč.

V Adrii Airways zagotavljajo, da bodo postopke izpeljali tako, da Evropska komisija prodaje premoženja ne bo mogla opredeliti kot nedovoljeno državno pomoč. Bruselj sicer že preiskuje pretekle državne dokapitalizacije edinega slovenskega letalskega prevoznika.

Adria Airways je del poslovno nepotrebnega premoženja za prodajo predvidela v programu finančnega prestrukturiranja iz leta 2011, del premoženja pa so za prodajo predvideli dodatno.

"Zaradi dokapitalizacije iz leta 2011 smo morali zagotoviti tudi lastna sredstva za prestrukturiranje družbe, saj to zahteva zakonodaja EU. Eden od ukrepov prestrukturiranja je zato tudi prodaja poslovno nepotrebnega premoženja. Pri tem sploh nimamo velike izbire," je nedavno dejal prvi mož Adrie Airways Mark Anžur.