Ladja Padna, na kateri so hrvaški, slovenski, romunski in gruzijski pomorščaki, naj bi po poročanju medijev v ladjedelnici v hrvaški Kraljevici že več mesecev čakala na obnovo zapadlih dokumentov, posadka ladje pa naj bi zadnjo plačo prejela februarja.

Neplačan račun za gorivo

Druga Euroshippingova ladja Istra pa naj bi bila že skoraj tri tedne ujeta v alžirski luki Bedžaja. Ladja naj bi bila v Alžiriji ustavljena zaradi neplačanega računa za gorivo. Enajstčlanska posadka, ki jo sestavljajo hrvaški, srbski, črnogorski in gruzijski mornarji, dovoljenja Alžirije za izkrcanje nima.

Glavina je za STA že v ponedeljek zavrnil navedbe medijev, da so pomorščaki ostali brez hrane, ter zagotovil, da težave z eno od slovenskih bank - te naj bi bile administrativne in ne finančne narave - rešuje.

Težave z banko še urejajo

Kot je danes pojasnil lastnik Euroshippinga, se težave z banko, ki so botrovale zaustavitvi obeh ladij, še naprej urejajo, vendar dlje kot čakajo, bolj naraščajo stroški. Samo fiksni stroški za posamezno ladjo naj bi znašali med 12.000 in 13.000 dolarjev dnevno. »Posledično če ladje ne delajo, ni prihodkov, in tako potem pride tudi do finančnih težav,« je dodal.

Tega se po njegovih besedah zaveda tudi banka, vendar potrebnih papirjev še vedno ni, Glavina pa si tudi ni upal napovedati, v kolikšnem času bi težave uspeli rešiti.

Dražba pisarne

Je pa Glavina potrdil pisanje Primorskih novic, da se je koprsko okrajno sodišče odločilo, da zaradi dolga koprskega podjetja do Nove Ljubljanske banke in Porsche Leasinga septembra na dražbi proda poslovni prostor v lasti Euroshippinga po izklicni ceni 58.000 evrov.

Kot je pojasnil Glavina, je dolg povezan s kreditom, ki so ga najeli pri NLB za ladjo Istra. Kot je dodal, tudi s to banko tečejo pogovori in »ko bo čas, bomo tudi mi ukrepali«.