In če si vodilni v karavani česa ne želijo, je to nesreča s smrtnim izidom, saj je formula 1 po tragičnem vikendu v letu 1994, ko sta se v Imoli smrtno ponesrečila najprej Avstrijec Roland Ratzenberger, nato pa še Brazilec Ayrton Senna, postala najbolj varno avtomobilistično tekmovanje.

Ker je naslednja dirka tik pred vrati, saj je prvi trening na dirkališču v Nürburgringu napovedan za jutri ob 10. uri, je časa, da edini dobavitelj pnevmatik nekaj korenito spremeni, bore malo. Italijani kot (začasno) rešitev napovedujejo zamenjavo notranje ojačitve, saj bodo namesto žičnatega obroča vgradili kevlarskega, kar naj bi znižalo temperaturo pnevmatik in posledično zmanjšalo nevarnost predrtja. Prenova pa naj bi za dirko v Nemčiji zajela le zadnje pnevmatike.

Ali bo to dovolj, da se nesreče ne bodo ponovile, bo pokazala šele dirka, toda glavni akterji so vse prej kot zadovoljni in zato na glas razmišljajo o bojkotu dirke v Nemčiji, nekateri pa celo predlagajo, da bi se vrnili k starim pnevmatikam, ki takšnih težav niso imele.

Da je zgodba o raztrganih pnevmatikah vse prej kot nedolžna, se zavedajo tudi pri mednarodni zvezi, v kateri vodilni rešujejo svoj ugled in ugled formule 1 nasploh. Prvi mož Jean Todt je sicer napovedal, da bodo na testiranjih, ki so na prizorišču zločina Silverstonu napovedana od 17. do 19. julija, posebno pozornost namenili prav pnevmatikam, namesto prvotno predvidenih testiranj za mlade voznike pa bodo zdaj na njih sodelovali vsi dirkači formule 1, medtem ko bodo testi trajali en dan dlje.

Ker je verjetnost, da bi prišlo do bojkota dirke, majhna, lahko le upamo, da bodo modifikacije pnevmatik dovolj, da se nesreče izpred tedna ne bi ponovile. Spomini na leto 2009, ko je Rubensu Barichellu v čelado priletel delček dirkalnika in je več dni preležal v komi, za okrevanje pa potreboval pol leta, so namreč še kako živi.