Na stadionu Parken tokrat ni bilo nogometnih navijačev, toda zbrana dvajsettisočglava množica je bila prav tako glasna. Slovenec je na največjem danskem športnem objektu že večkrat odlično nastopil in bil že štirikrat na stopničkah, pa čeprav ima nanj tudi boleč spomin, ko so ga leta 2007 po padcu, ki ga je zakrivil Danec Bjarne Pedersen, odpeljali v reševalnem vozilu. Najbolj sporna je bila uvodna vožnja. Tridesetletni Ljubljančan je kot prvi privozil iz startnega zavoja, mimo njega pa se je po zunanji strani želel preriniti Rus Emil Sajfutdinov. Ker vodilni v svetovnem prvenstvu ni imel dovolj prostora, je zapel v Žagarjevo zadnje kolo in padel, vanj pa je trčil še Šved Andreas Jonsson. Za zadnjega je bil padec usoden, saj je dirko končal z zlomljeno ramo in rebri, našega spidvejista pa je čakal hladen tuš, saj ga je angleški sodnik izključil iz ponovitve starta te vožnje. »Nič mi ni pomagalo protestiranje, saj sodnik očitno potrebuje nov par očal, dejstvo pa je tudi, da če bi se drugače pisal, zagotovo ne bi bil izključen, saj je bil Emil za menoj, po sodnikovem mnenju pa me ne bi smelo dvigniti na zadnje kolo, ko sem bil na prvem mestu. Na srečo me to ni zmedlo in se mi je uspelo s pomočjo ekipe ponovno zbrati ter odpeljati dirko, kot sem si lahko le želel,« je dejal Matej Žagar.

V nadaljevanju je začel zbirati pomembne točke, v 11. vožnji pa je celo zmagal, potem ko je bil hitrejši od Dancev Nielsa Kristiana Iversena in Nickija Pedersena. Tudi nadaljevanje je bilo odlično, po dirki na Poljskem pa se je še drugič prebil v finale. »Motor sem si nastavil za dober start, saj sem vedel, da v nasprotnem v tej konkurenci več ne bom prišel naprej, zato sem tudi težje konkuriral Wardu, ki me je prehitel, in čeprav mi ga je uspelo enkrat premagati, moram priznati, da je bil tokrat enostavno hitrejši,« je komentiral odločilno vožnjo in dodal, da mu je tokrat veliko pomagal tudi oče: »Moram se mu zahvaliti, saj je preveril nekaj nastavitev in ugotovil, da v motorjih ni vse tako, kot bi moralo biti. Po njegovem navodilu je nemški frizer vse skupaj spremenil in uspeh ni izostal.«

Do konca svetovnega prvenstva je še pet dirk, Žagar pa trenutno zaseda deveto mesto in za osmim, ki tudi prihodnje leto zagotavlja neposredno vozovnico med elito, zaostaja le eno točko. Tudi zato bo zanj že naslednja dirka 3. avgusta v Terenzanu v Italiju, prizorišču, ki ga dobro pozna, nadvse pomembna: »Na tem stadionu sem imel že dobre in slabše nastope, upam, da bo tokrat šlo dobro, predvsem pa, da bodo moji motorji tako kot tokrat na Danskem ponovno dobro delovali, takrat pa je vse mogoče.«