Ali kaj upate, da bi deževalo, saj ste na mokri stezi praviloma med najhitrejšimi?

Na stezi v Assenu večji del prevozimo v poševnem položaju, zato naša prednost pri oprijemu ni tako izrazita. Kljub temu pa smo na mokri stezi primerjalno hitrejši kot na suhi. Čaka nas zahtevna dirka, saj padcev tako v naši kategoriji (op. a. Marquez si je zlomil prsta na roki in nogi, a bo na dirki) kot tudi v moto 2 ni manjkalo. V maksimalni poševni legi je malo oprijema, zato ne čudi, da veliko dirkačev izgubi nadzor in pade. Ključ do uspeha je prav v boljšem oprijemu v maksimalni poševni legi, ki ga moramo še izboljšati. Če nam bo uspelo, uvrstitev na stopničke ne bi smela izostati.

Ducati je zadnjo zmago na Nizozemskem dosegel leta 2008, ko je slavil Avstralec Casey Stoner. Je po petih letih čas za vašo?

Moram priznati, da na dosedanjih dirkah v Assenu nisem imel sreče, v zadnjih dveh letih sem se dvakrat uvrstil na tretje mesto, zato močno upam, da bo tokrat bolje. Odločili smo se, da bom dirkal z enakim motociklom kot v Barceloni, se pravi brez posodobljenega okvirja.

Pred tremi leti ste postali očka, se je od takrat v vašem dirkanju kaj spremenilo, je kaj težje voziti po stezi s hitrostjo več kot 300 km/h?

Seveda se zavedam nevarnosti, še posebno se tega zavem takrat, ko se kakšen od mojih kolegov ponesreči. Toda sem mlad in osredotočen na svoje cilje, zato se po rojstvu otroka zame, vsaj kar zadeva dirkanje, ni veliko spremenilo. Po pravici povedano se mi celo zdi, da mi je po rojstvu otroka še lažje pri srcu.

Toda po smrti vašega kolega in tekmeca Marca Simoncellija ste se gotovo zamislili?

Ko sem videl trčenje v Maleziji, se najprej nisem dobro zavedal, kaj se je zgodilo. S Simoncellijem sva skupaj dirkala 17 let in v tem času je večkrat padel in se mu ni nič zgodilo. Ko sem dojel, da ga ni več med nami, se mi je zdelo nepredstavljivo, saj sem ga vedno videl kot visokega in močnega. Dva dneva po dirki sem obiskal njegovo družino in skupaj smo jokali.

Znani ste kot dirkač, ki se pogosto uvrsti na stopničke, a mu za zmago – ostajate pri eni – vedno nekaj zmanjka.

Veste, raven dirkanja v kraljevskem motociklističnem razredu je izjemno visoka, moji konkurenti pa si vsi vsaj tako kot jaz želijo zmagati. Ponavadi odloča dnevna forma. Zelo težko je premagati čisto vse.

Ni jih malo, ki vaš način vožnje označujejo kot agresiven.

Nisem agresiven, sem samo samozavesten. In ko je dirkač samozavesten, si lahko dovoli nekoliko bolj drzno vožnjo, na meji zmožnosti.