Ko Rauter, zaposlen na Fakulteti za šport, tudi z desetletjem izkušenj z dirk omeni največjo spremembo, je to tehnika vožnje v spustih. »Novo klubsko okolje je Tanji prineslo največ. Fantje, specialisti za gravitacijske discipline, jo na terenu izpopolnjujejo. To ni prineslo le hitrosti, pač pa tudi samozavest,« izpostavi in navrže primer, ki ga je opazil na posnetku dirke na Češkem, »na najbolj zahtevnem delu je v uvodnih krogih naredila napake, v predzadnjem padla, vendar je v zadnjem krogu peljala čez skale suvereno in hitro. Večina nas bi šla iz previdnosti peš. Dosežki ji bodo dali stabilnost tudi naprej.« Rautar meni, da je zagotovo nekaj prostora pri napredku tudi s treningom v skupini: »Tanji bi, ker največ trenira sama, verjetno še najbolj koristili občasni treningi z Blažo Klemenčič. In obratno.«

Zdi se nenavadno, toda predvsem splet naključij je Žakljevo pripeljal v ekipo Unior tools, slovensko ekipo s statusom profesionalne ekipe UCI. »S Tanjo smo navezali pravi stik šele v začetku leta 2013, ko je ostala brez ekipe,« priznava Tine Mahkovec, mladi menedžer mednarodne zasedbe, ki je pred prihodom Tanje slonela le na spustu, štirikrosu in enduru. V kros so nameravali načrtno šele v letu 2014. Žakljeva jih je v vseh pogledih prehitela. Zreška tovarna orodja želi povečati delež globalnega trga z orodjem za popravilo koles. Ni pa naključje, da je Mahkovec v tej tovarni produktni vodja, odgovoren za prodajo, promocijo in marketing. »Učinki, ki jih prinašajo taki uspehi, se bodo zagotovo opazili, s tem da upoštevamo določene posebnosti trga,« opozarja 28-letni Ljubljančan, ki kot vodja ekipe na prizoriščih dirk dela vse, tudi kot mehanik ali delilec bidonov, vmes pa plete poslovne vezi.

Tudi z ameriškim proizvajalcem koles Trek, ki ima svojo profesionalno tovarniško ekipo z zvezdnicami z najpomembnejših trgov. Po dveh dirkah pa ima v ekipni razvrstitvi le točko več kot šestouvrščeni Unior le z Žakljevo. Mimogrede, isti proizvajalec je dolga leta žel pozornost z Lancem Armstrongom, sedaj nameravajo v boju za globalni trg prevzeti glavno sponzorstvo ekipe RadioShack. »Sodelovanje prinaša koristi tudi nam. Že 15 minut po Tanjini zmagi so vsem sledilcem tvitnili o njeni zmagi. Pol milijona jih je,« navrže Mahkovec zanimiv podatek. Le ko beseda naveže na višino proračuna, je bolj filozofski: »Je tako nizek, da ga ne želim razkriti. Užalil bi konkurenco.«