Kako ste zadovoljni z letošnjim dogajanjem na dirkah motoGP?

Zelo sem zadovoljen, saj imamo prave dirkače na pravih motociklih, na vsaki dirki ima vsaj nekaj motociklistov možnost, da zmagajo. To naredi dirke še bolj zanimive, saj so vsi dokaj izenačeni. Letos bo očitno zelo dobra sezona.

A izzivov je pred vami in pred celim dirkaškim prvenstvom še kar nekaj, od tehničnih do organizacijskih in ekonomskih?

Seveda so izzivi, vedno so bili in vedno bodo. Danes so mogoče res še nekoliko večji, saj tudi mi občutimo vse učinke trendov v globalnem ekonomskem dogajanju. Ni več tako lahko najti pokrovitelje ali zvabiti tovarniško ekipo, da bi se nam pridružila. A z dobrimi dirkami in zanimivim tehničnim pravilnikom nam bo uspelo tudi to. Vse seveda zanima le, kaj imajo od tega, da so del te karavane, kar je povsem logično, zato jim moramo ponuditi dober paket. Dejstvo pa je, da se bomo morali ozreti po novih trgih, novih dirkališčih, da naredimo ta šport še bolj globalen, kajti potem bo tudi možnosti za pridobitev drugih partnerjev več.

Nekaj sprememb bo torej v koledarju dirk?

Da, naslednje leto bomo šli v Argentino, v bližnji prihodnosti bo dirka tudi v Braziliji. Pogovarjamo se tudi o morebitnih dirkah v Aziji. Vse to je prišlo tudi s pritiski od zunaj, proizvajalcev in drugih naših partnerjev, in pri tem jih razumem. Oni pa morajo razumeti nas, da jim bomo skušali ugoditi v taki meri, da bomo vsi zadovoljni, mi kot organizatorji, oni kot proizvajalci, dirkači, gledalci, sponzorji.

Zakaj ravno Južna Amerika in Azija? Mar ne bi bilo bolj zanimivo imeti več dirk v Evropi?

Enostavno, trgi v Južni Ameriki in Aziji so trenutno zelo obetajoči in močni, zato so za vse toliko bolj zanimiv. Žal mi je za evropske dirke, a če želimo preživeti, bomo morali razmišljati še bolj na široko. To je pred nami pokazala že formula 1 pa še marsikatero drugo prvenstvo.

Ali imate za Argentino že izbrano dirkališče?

Da, za leto 2014 je v koledar vključeno dirkališče Termas de Rio Hondo Circuit v Santiagu del Esteru. Najkasneje eno sezono za tem naj bi imeli dirko v Braziliji, ki je bila nazadnje na sporedu leta 2004. Med možnimi dirkališči je Autodromo Internacional Nelson Piquet v Brasilii, kjer že pospešeno obnavljajo infrastrukturo in stezo.

Kaj pa Azija, kako daleč ste že tam?

O tem za zdaj še ne morem govoriti. Povem lahko le, da bi proizvajalci radi nastopali na Tajskem ali v Indoneziji, a tam trenutno ni v uporabi nobeno dirkališče, ki bi ustrezalo našim standardom. Indija trenutno ni opcija, tam bodo najprej poskusili organizirati druge motociklistične dirke, na osnovi njihovih izkušenj in opažanj pa se bomo odločali tudi mi. Če bodo odzivi dobri, ne vidim nobenega razloga, da ne bi dirkali tudi tam.

Ali to pomeni, da boste morali ukiniti katero od dirk, ki so na sporedu v Evropi?

Osemnajst dirk je trenutno največ, kar lahko še logistično in finančno pokrijemo. Žal je tako, da se bodo morale novim dirkam umakniti take, ki so v koledarju že dalj časa v Evropi. Španija, pa čeprav sem Španec, ima trenutno štiri dirke. Ne verjamem, da bodo vse štiri dirke ostale tudi naslednja leta, precej vprašljivo je tudi, kako se bomo pogajali z organizatorji dirk v ZDA, kjer smo od letošnje sezone imeli po tri dirke. Austin je fantastična steza in z njimi imamo petletno pogodbo. Tudi Laguna Seca je s svojim vzdušjem nekaj posebnega. Za zdaj torej še precej stvari visi v zraku, a kmalu bomo vedeli veliko več.

povzeto po motorsport-magazin.com