O morebitni uvedbi novih opozorilnih meril za nevarne dirkače bodo v vodstvu tega športa razpravljali ob robu naslednje dirke v Barceloni. Nekatera moštva so že nakazala, da bi takšno zamisel podprla, za zdaj pa še ni enotne podpore temu projektu.

"Gre za zapleteno vprašanje. Moramo biti povsem uravnoteženi, saj je kazen za dirkača resna stvar. Moramo biti prepričani, da jo je res zaslužil," meni Whiting. Dodal je, da bodo že v bližnji prihodnosti opazovali vedenje dirkačev in nato določili neuradno lestvico kazni, s katero bodo videli, kako bi sistem deloval, če bi ga zares uvedli.

Glavna skrb dirkačev in moštev, zaradi katere niso najbolj navdušeni nad morebitno novostjo, je seštevanje kazni. Po njihovem prepričanju bi lahko več manjših prekrškov, ki sami niti ne bi povzročili kazni, vodilo do prepovedi nastopa na kateri od dirk. Po drugi strani pa bi z novim sistemom, ki naj bi bil podoben, kot je v nogometu kaznovanje z rumenimi in rdečimi kartoni, nadomestili sedanji način, ko se za kazni odloča vsako vodstvo dirke posebej, kazni pa tudi niso enotne.

Med tistimi, ki bodo bržčas najmanj veseli novega sistema, bosta Pastor Maldonado in Romain Grosjean; Venezuelec je imel lani kar nekaj trčenj v začetnem obdobju dirk, Francoz pa je "zaslovel" tudi s kar sedmimi trki v prvih krogih na 12 dirkah.