Globalna iniciativa vstopnic namreč oboževalcem omogoča nabiranje točk, z njimi pa se uvrstijo v loterijo za vstopnice. Točke si nabirajo z deljenjem videa o svetovni lakoti na facebooku (za to prejmejo eno točko), 20 jih prejmejo za zbranih 20 ameriških dolarjev ali več za humanitarne namene.

Do ideje sta prišla menedžer skupine Pearl Jam Kelly Curtis in Hugh Evans, vodja globalnega projekta za boj proti revščini (Global Poverty Project), ko sta lani v newyorškem Centralnem parku organizirala festival z nastopi velikih imen svetovne glasbe, na katerem sta zbrala skoraj milijardo evrov sredstev. »To kaže na naravno povezavo med glasbo in socialnim aktivizmom, ki vodita do velikih sprememb,« je idejo komentiral Evans.

Skupine in posamezniki tako z vstopnicami pomagajo organizacijam kot so Unicef, sodelujejo pa tudi pri projektih proti malariji in za pitno vodo po vsem svetu. »Lahko podarimo pesem ali pa damo denar. Govorimo o socialnem aktivizmu, ki se izkaže na odličen način,« je prepričan Curtis.