Študija navaja, da je Facebook, predvsem na svojih največjih trgih, v zadnjih nekaj mesecih izgubil več milijonov uporabnikov. Spletni gigant mora sicer ravno v tem času podati poročilo svojim investitorjem o poslovanju v prvih mesecih tega leta. Študija navaja, da je največji upad zabeležil v Združenih državah Amerike, v Veliki Britaniji in drugih večjih evropskih državah. Smo v ZDA se je v mesecu marcu število uporabnikov zmanjšalo za 6 milijonov, to pa znaša 4 odstotke, kot navaja podjetje SocialBakers.

Upadanje števila uporabnikov naj bi bilo konstantno. V zadnjih šestih mesecih je tako Facebook mesečno izgubil po 11 milijonov uporabnikov skupno. Upad le teh je opaziti tudi v Šapniji, Kanadi, Franciji, Nemčiji in na Japonskem.

„Težava je v tem, da večina ljudi že uporablja facebook. Tu pa se čez čas pojavi faktor dolgočasja, ko si uporabnik želi poizkusiti nekaj novega. Se Facebooku lahko pripeti usoda MySpacea? To je malo verjetno, vendar možnost seveda obstaja,“ pojasnjuje analitik Ian Maude iz podjetja Enders Analysis.

Preden je Facebook prevzel Instagram, je slednji v 18 mesecih pridobil prek 30 milijonov uporabnikov. Od takrat pa se njegova priljubljenost prav tako strmo vzpenja. Manj znano družbeno omrežje, ki bojda pridobi milijon novih uporabnikov na mesec, je Path. Ustanovil ga je bivši Facebookov zaposleni Dave Morin. Omrežje omejuje število prijateljev na 150, sicer pa so nedavno že dosegli število 9 milijonov uporabnikov.

Kljub omenjenemu pa se novi uporabniki facebooka množijo predvsem v Latinski Ameriki. Zgolj v Braziliji so v prejšnjem mesecu zabeležili 70 milijonov novih uporabnikov, v Indiji 64 milijonov. Študija tudi ugotavlja, da uporabniki na omrežju preživijo čedalje manj časa. Američani so denimo decembra na facebooku povprečno preživeli 121 minut, februarja pa že 115 minut.

Ob omenjenih številkah je potrebno omeniti še dejstvo, da se število uporabnikov, ki preko mobilnih naprav dostopajo do facebooka, strmo narašča.