Poročali smo že, da so pri glavnem izvajalcu objekta, idrijski Hidri, zagotovili, da je bil objekt »projektiran, revidiran in izveden v skladu z vsemi veljavnimi evropskimi in slovenskimi standardi. Konstrukcija je obtežitve, za katere je projektirana, tudi zdržala.« Težava pa je v tem, da je bila dejanska obremenitev strehe približno dvakrat večja od mejne obremenitve, določene po evropskih standardih, saj so v tistih dneh na Dolenjskem zapadle rekordne količine snega. Kot so takrat zatrdili v Adrii, so sončno elektrarno v celoti vzdrževali v skladu s projektno dokumentacijo in navodili izvajalca. Snega s strehe pa niso očistili zato, ker je »v projektni dokumentaciji, ki jo je za sončno elektrarno pripravila prav Hidria Inženiring, jasno zapisano, da sončna elektrarna ni pohodna.«

Po besedah Damirja Dominiča iz službe za odnose z javnostmi v Adrii Mobil sanacija, ki se je začela 4. aprila, sicer poteka nemoteno. Do zdaj so odstranili dobro četrtino objekta, sestavljenega iz več kot 380 ton jeklenih konstrukcijskih profilov, razgradnja pa naj bi trajala poldrugi mesec. Šele potem bodo lahko natančneje ocenili tudi škodo, a že zdaj je jasno, da je ta večmilijonska. Pod streho je bilo namreč spravljenih tudi 243 prikolic in avtodomov, ki so večinoma močno poškodovani, nekateri pa popolnoma uničeni. Tako objekt kot vozila so bili ustrezno zavarovani, dodajajo v Adrii. ds