»Multi 21«, skrivnostno radijsko sporočilo, ki ga je vodstvo ekipe sporočalo Vettlu in je dejansko pomenilo, da »2 ostane pred 1«, je Nemec takrat hladnokrvno ignoriral. Po dirki se je opravičeval, da to ni bilo namerno, da je v žaru boja enostavno hotel zmagati in da je preveč mislil nase, a da tudi ni razumel tega ukaza. Tik pred dirko v Šanghaju, tretjo v letošnji sezoni, je povedal še nekaj podrobnosti in tudi to, kaj iskreno misli o vsej zadevi. »Za zmage se ne bom opravičeval. Po dirki sem povedal, kar sem imel povedati, če sem bil pri tem uspešen ali ne, ne vem. Verjeli ali ne, ukaza multi 21 nisem razumel. Ko sem ga slišal, sem gledal na volan, kaj mi kažejo indikatorji, in nikakor nisem mogel razumeti, kaj bi moral spremeniti na nastavitvah dirkalnika. Te šifre že zelo dolgo nismo uporabili. V ekipi smo razjasnili stvari in res ne vem, zakaj bi se moral opravičevati, če zmagam. Po drugi strani tudi mislim, da si Webber tiste zmage tako in tako ne bi zaslužil. Tudi on je imel težave z gorivom, in če si potem zaradi tega počasnejši na stezi, ne moreš pričakovati, da te bodo drugi gledali z veliko usmiljenja,« je kar naravnost povedal Sebastian Vettel.

In zadel žebljico na glavico. Dokler dirkač zmaguje, je najboljši, moštveni ukazi gor ali dol. Ekipa Red Bull je po dirki reagirala precej nespretno, tekmeci pa so se ob tem le nasmihali. Najbolj pri Ferrariju, na katere so v preteklosti, ker so branili svoje interese, mnogi zlivali veliko gnojnice. Samo spomnite se ukazov Rubensu Barrichellu glede »upiranja« Michaelu Schumacherju. Zato je vodja ekipe Stefano Domenicali ob tem dejal: »Ko sem slišal njihove ukaze, sem se samo smejal. To je odločitev ekipe, ki je povsem legitimna. A ko to delajo eni, je razumljivo, ko to dela Ferrari, pa skočijo vsi v zrak.«

Mark Webber, dirkač z najdaljšim nosom po dirki v Maleziji, se je hladil v rodni Avstraliji, seveda pa tudi on ni mogel mimo dogajanja v Sepangu: »S Sebastianom bova seveda še naprej delala skupaj, a zaupanja med nama ni več. Takšno njegovo obnašanje, kot je bilo v Sepangu, ni nič novega. Na to sem sicer že navajen, a to pot je šlo res vse narobe.« V ekipi Red Bull so se odločili, da ne bo več vmešavanja vodstva v razplet med dirkačema na stezi. Ali bo to kaj pomagalo, bodo pokazale naslednje dirke.

V Šanghaju se s svojimi težavami bojuje tudi Lewis Hamilton. Zaradi alergije se Britanec ukvarja s prekomernim solzenjem oči, zato je moral precej skrčiti običajne priprave na dirko.