Letošnja konferenca, namenjena mladim študentom marketinga, nosi naslov Ne spreglej bistva. Študenti bodo tako v družbi strokovnjakov za marketing odkrivali svoje bistvo. »Naj bo to bistvo marketinga, bistvo študija ali morda bistvo samega življenja. Skupaj z našimi predavatelji in predavateljicami bomo namreč na letošnji Fanfari iskali tisto piko na i, ki podjetju omogoči uspešno predstaviti svoj izdelek/storitev in nagovoriti svoje ciljne kupce,« pravijo v študentski sekciji Društva za marketing Slovenije.

Bistvo bodo z njimi odkrivali dr. Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja v agenciji Pristop, Tomaž Hočevar, direktor projektov v podjetju Parsek, Andrej Pompe, soustanovitelj agencije Formitas BBDO, predsednik Brand-Business-School in višji predavatelj na Poslovni fakulteti GEA College, Matevž Klanjšek, ustanovitelj in produktni manager Celtre, Matevž Slokar, idejni vodja S projecta ter Tomaž Ambrožič, direktor športne agencije S.V.-RSA.

Organizatorji so za obiskovalce pripravili tudi interaktivne delavnice, kjer se bodo lahko naučili, kako izstopati v množici oz. kako se najboljše predstaviti v digitalnem svetu. »Svoje znanje bosta z nami delili priznana strokovnjakinja na področju komuniciranja v digitalnih medijih Živa Jalovec iz podjetja Sonce.net in mag. Maja Rozman vodje marketinga za filmski studio Walt Disney, Cenex,« napovedujejo v organizacijskem odboru Fanfare.

Več o programu in letošnjih govorcih ter delavnicah si lahko pogledate na spletni strani www.fanfara.net, kjer se nahaja tudi več informacij o Funfari, kabaretsko obarvani zabavi z JAMirkom in rock skupino Blow up, ki se bo po uradnem delu Fanfare odvijala v klubu Brooklyn.

Prijave na dogodek so še vedno odprte na povezavi http://fanfara.net/prijava.