»Poleg tega smo zaključili tudi več pomembnih projektov,« je povedal Boscarol in med njimi naštel uspešen razvoj novih letalskih modelov, kot sta Alfa Trainer in Panthera, ter let okoli sveta Matevža Lenarčiča.

Letalo Pantera, ki ga bodo serijsko začeli izdelovati šele ob zaključku gradnje novih proizvodnih prostorov v Gorici, je že lani postalo letalo leta po izboru letalskih medijev. Boscarol sicer napoveduje, da bo po zaključku vseh »zemeljskih« testiranj Panthera poletela že v tem mesecu.

»Pripravljamo se na vstop na kar nekaj novih trgov in ne le v Italijo, pač pa tudi na druge celine, vendar o tem še ne bi želel govoriti,« je še povedal direktor in solastnik uspešnega slovenskega podjetja.

Začetek proizvodnje Panthere načrtujejo šele leta 2016

Kljub temu da je letalo Alfa Trainer hit v ZDA, ajdovsko podjetje tja še vedno ne more izvažati svojih letal iz Slovenije, pač pa preko italijanskega podjetja. Prav zato so se pred leti odločili za gradnjo nove proizvodne hale ob goriškem letališču na italijanski strani slovensko-italijanske meje. Drugi razlog so bili po Boscarolovih besedah ugodni pogoji, ki so jim jih ponudili zaradi oživljanja manjšega letališča ter ugodnih klimatskih pogojev.

Čeprav je bil začetek gradnje v Gorici napovedan že za letošnji februar, se je zapletlo zaradi dolgotrajnih postopkov, saj so morali po razminiranju zemljišča ob letališču poskrbeti še za nepričakovano čiščenje prostora različnih azbestnih ostankov. »To pa traja, saj smo morali zaradi nenačrtovanih aktivnosti spremeniti določene stvari v projektu ter opraviti redesign objekta,« je še dejal Boscarol.

Začetek proizvodnje Panthere, ki naj bi ga iz Ajdovščine prenesli v Gorico, načrtujejo šele leta 2016. »Zato se nam z gradnjo ne mudi, do začetka serijske proizvodnje letal pa bo zagotovo zgrajena,« je dejal.