O »zgodovinskem« pokrovitelju Saturnusu

Veseli nas, da gre Saturnusu v teh težkih časih za avtomobilsko industrijo dobro, ker to pomeni, da bomo lahko sodelovali letos in še tudi v prihodnje. Saturnus ima namreč znotraj skupine Hella dogsa vedno večjo veljavo in so jim zaupali tudi skrb za nekatere najpomembnejše trge, kot sta Kitajska in Indija. Če gre dobro njim, gre dobro tudi nam.

O novostih na letošnjem 36. reliju

Novosti je kar nekaj, pa čeprav smo skorajda morali izbrati termin, v katerem se na splošno v Ljubljani dogaja veliko. A reli smo hoteli približati glavnemu mestu, zato smo tudi celotno traso speljali bolj z mislijo na voznike in na gledalce. Zaradi nerazumevanja lokalnih skupnosti, posebej ene, pa je ne želim omenjati, smo morali spremeniti vrstni red hitrostnih preizkušenj. In tudi zato za zdaj še ne želimo govoriti, kje te preizkušnje bodo, ker bi na eni strani takoj skočili dirkači in si jih šli ogledat, po drugi pa tudi prebivalci, ki bi jih tak povečan promet seveda motil. Vse želimo narediti po pravilih in v skladu z lokalno skupnostjo. Največja novost pa sta dve novi preizkušnji v nedeljo, ki bosta na sporedu na lokaciji Domžal, Lukovice in Dola pri Litiji. Te bodo za marsikaterega dirkača prava ura resnice, ker bo za vse nekaj povsem novega in neznanega. Zelo veliko preizkušenj, ki jih vozijo relisti v državnem prvenstvu, ti poznajo že dolga leta, poznajo jih že tako rekoč na pamet. Sovoznika sploh ne bi potrebovali, imajo ga le zato, ker ga morajo imeti. A novi preizkušnji bosta nekaj posebnega. Tam se bo videlo, kdo se hitro uči.

O vlogi Ljubljane pri letošnjem reliju

Imeti reli bližje Ljubljane pomeni, da nam bo uspelo privabiti čim več gledalcev, ekipe pa bodo laže delale. Servisna cona in osrednje dogajanje bo še vedno v centru Stožice, tako da odpade selitev servisne cone, kar je za ekipe zelo dobrodošla sprememba. Prva preizkušnja, superspecial, bo spet na sporedu v okolici Stožic. S tem bomo spet pritegnili veliko gledalcev, ki bodo potem lahko sledili reliju, ki se ne bo preveč odmaknil od glavnega mesta.

O dolžini relija in udeležbi relistov

Celoten reli bo letos dolg 380 kilometrov, od tega 195 kilometrov hitrostnih preizkušenj. Prijave posadk smo šele začeli dobro sprejemati, prijaviti se bo možno do konca aprila. Če računate, da v pokalu mitropa tekmuje 26 posadk, v slovenskem DP 27, pa še 20 naj bi jih prišlo iz Hrvaške, reli Saturnus bo štel za hrvaško prvenstvo, eden od njihovih relijev pa za slovensko. Če dodamo še kakšno močno češko ali nemško posadko, potem lahko računamo na bogato udeležbo. Pričakujemo tudi nekaj starodobnih reli vozil, med katerimi bo verjetno najbolj atraktivna lancia stratos, a o tem za zdaj še ne morem govoriti, ker je bojda avtomobil še precej poškodovan zaradi nesreče. A verjamem, da ga bo lastniku uspelo pripraviti do našega relija.