Poznavalci so vedno bolj prepričani, da je bila dirka v Melbournu kljub vsemu le nekakšno »otipavanje«, saj ni postregla z nekaterimi ključnimi odgovori. Malezija pa je, po pričakovanju tako rekoč vseh, vključno z dirkači, povsem druga zgodba. Tam bodo tehniko in dirkače načeli visoka vlaga, vsakodnevno deževje in vročina, s katero se bo vsak spopadal na svoj način. A tudi zmagovalec iz Melbourna Kimi Raikkonen na malce presenetljivih prvih 25 točk ne daje veliko: »Ohranimo trezne glave, to je bila le prva dirka, nič še ni jasno, še najmanj, kako dobra so druga moštva. Nam je pomagalo dejstvo, da smo v Melbournu več kot nežno delali s pnevmatikami, na kaj takega v Kuala Lumpurju skoraj ne moremo upati. In temu primerno bo na stezi vse drugače. Če nič drugega, lahko pričakujemo še mokro stezo.« Finec še dodaja, da ena zmaga še ne prinese prvenstva, da se drugi dejansko šele dobro »ogrevajo«, da pa je pri njih več kot očitno, da so z novim dirkalnikom zadeli v polno.

Česar pa ne morejo trditi pri McLarnu. Njihov letošnji dirkalnik je bil v Avstraliji nemočna »žrtev« tudi drugih ekip, ki jim na papirju tega ne bi pripisovali. Takoj so pri srebrnih začeli zvoniti alarmi, da morajo ukrepati, kajti takega poraza vseeno nihče ni pričakoval. Najmanj novinec v ekipi Sergio Perez: »Lagal bi, če bi rekel, da me cela ta zadeva ne spravlja v slabo voljo. Ni namreč tako enostavno, če prideš k ekipi s takim slovesom in tako bogato tradicijo, pa potem doživiš tak hladen tuš že na prvi dirki. A težave so nam znane, zdaj moramo delati v nadurah, da jih bomo odpravili. Po drugi strani bom zdaj lahko neposredno videl in vplival na vso moč in potencial, ki se skriva v tem moštvu. To je ena od lekcij, ki se jih mora vsak dirkač naučiti. In lagal bi tudi, če bi rekel, da opcija, da bi presedlali na izboljšan lanski dirkalnik, ni povsem izključena.« Kajti pri McLarnu so takoj začeli preigravati številne možne scenarije, tudi tega, da bi se odrekli novemu dirkalniku in ga poslali na nadaljnja testiranja in izboljšave, dirke pa bi vsaj v začetku sezone Button in Perez odpeljala z lanskim dirkalnikom. A vodja ekipe Martin Whitmarsh je že v Melbournu zanikal te govorice, a le priznal, da ekipi trenutno več sivih las povzroča dirkalnik kot finančno stanje ekipe.

Nekaj vroče krvi je povzročil tudi Niki Lauda, ki je po novem tudi eden od bolj vplivnih mož pri Mercedesu, saj se je obregnil ob Pirelli in dejal: »S takimi pnevmatikami skrbijo le za umetno ustvarjanje nekakšne napetosti, ki je sploh ni. Devetdeset odstotkov dirke nihče niti ne ve, kdo vodi in kdo lovi koga.«