Teh mu ni poslal Vatikan, ampak italijanska konfekcijska firma BasicNet, ki si med drugim lasti tudi Jesus Jeans in ji je leta 2007 uspelo v ZDA zaščititi Jezusa kot svojo trgovsko znamko. Antonov dobro zamišljeni posel, podprt s spletno trgovino, se je nemudoma znašel na spolzkem terenu z minimalnimi možnostmi, da bi se spor z multinacionalko, ki si lasti še takšne znamke, kot so Kappa, Robe di Kappa, Lanzera, K-Way, Superga, AB Besson in Sabelt, razrešil v njegovo korist. BasicNet je namreč v preteklosti že uspel obvarovati svojega Jezusa pred podobnimi idejami malih podjetnikov, pri čemer vseskozi poudarja, da nikakor ne nasprotuje njegovi nekomercialni uporabi. »Če si, denimo, mala ali celo večja cerkvena skupnost želi natisniti majice z imenom Jezus, se ne vznemirjamo,« je Wall Street Journalu pojasnil Domenico Sindico, glavni svetovalec firme za intelektualno lastnino.

Jesus Jeans je na noge postavil podjetnik Maurizio Vitale, ki je na eni strani z reklamnimi akcijami dražil Vatikan, na drugi pa pripeljal džins v nekdanjo Sovjetsko zvezo. Za aidsom je umrl že leta 1987, bitko za Jezusa kot zaščiteno znamko pa je BasicNet začel leta 1999, ko se je dokopal do bankrotiranega Vitalejevega podjetja. Potem ko so njegove vloge zavrnili v številnih državah od Švice prek Norveške in Velike Britanije do Turčije, Kitajske, Avstralije in tudi Kube, mu je leta 2007 uspelo prepričati ameriški urad za patente. Michael Julius Anton je odločen, da Jezusa pridobi nazaj v splošno rabo. »Jesus Jeans ni nekaj bibličnega,« pravi prepričan, da pravna bitka ne bo križarska vojna.