Kot so danes sporočili iz Revoza, je njihov predlanski čisti poslovni izid znašal nekaj manj kot 14 milijonov evrov, kljub neugodnim razmeram na trgu pa so lani 111 milijonov evrov namenili za naložbe projekta Edison, ki podjetju obeta nov proizvodni zagon.

V Revozu so lani izdelali nekaj manj kot 131.000 vozil oz. za petino manj kot predlani, ko je z njihovih proizvodnih trakov zapeljalo nekaj več kot 174.000 vozil. Padec navedene 20-odstotne proizvodnje pripisujejo za 18 odstotkov slabši prodaji na evropskem trgu, predvsem francoskem, ki je za Revoz najpomembnejši, kjer so prodali za petino manj kot predlani.

Leto so zaključili z nekaj več kot 2000 zaposlenimi

Navedenim neugodnim razmeram so se lani prilagodili z zmanjšanjem proizvodnje. Maja so v tovarni ukinili polovično nočno izmeno, ki je sicer obratovala štiri mesece dlje, kot so načrtovali, uvedli pa so tudi dodatne ukrepe za optimalno poslovanje. Leto so zaključili z nekaj več kot 2000 zaposlenimi, medtem ko so jih predlani zaposlovali nekaj več kot 2300.

Glede novega projekta Edison, v okviru katerega bodo v Revozu od prihodnjega leta naprej izdelovali nove modele znamk Renault in Smart, so zapisali, da so v podjetju zanj lani nemoteno potekala obsežna naložbena dela. Tako so za projekt, ki je ocenjen na približno 400 milijonov evrov, lani od prej navedenih 111 milijonov evrov 40 milijonov evrov namenili za gradbena dela z vso potrebno infrastrukturo.

Največji zalogaj predstavlja postavitev popolnoma novega obrata za varjenje in sestavo karoserij

V okviru Edisona so doslej opravili večino del v montaži in lakirnici - med drugim so postavili lakirno linijo z novo tehnologijo na vodni osnovi in novo mešalnico barv. Letos bodo nadaljevali z montažo nove proizvodne opreme ter s potrjevanjem procesa in proizvoda, pri čemer pa največji zalogaj predstavlja postavitev popolnoma novega obrata za varjenje in sestavo karoserij, so še sporočili iz Revoza.