Priložnost za aktivno nabiranje izkušenj in začetek gradnje kariernih poti prinašajo tudi študentske sekcije različnih strokovnih združenj. Ena takih je Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije, iz katere izhajajo uspešni mladi marketinški delavci in podjetniki.

Upati si biti drugačen in boljši

Eden takih je Primož Jakin, vodja kreative in soustanovitelj podjetja Madwise, ki pravi, da so glavne koristi aktivnega članstva v sekciji spoznavanje panoge, gradnja socialne mreže in srečanja z drugimi zanimivimi in aktivnimi posamezniki. To je bil tudi povod za realizacijo njegove podjetniške ideje, pojasnjuje Jakin, ki tudi drugim mladim polaga na srce, naj ne iščejo zaposlitve, temveč delo. »In prvo delo, ki ga je treba opraviti, je umestitev nove blagovne znamke na trg – sebe,« dodaja Jakin ter poudarja, da bi se tega morali najbolj zavedati ravno mladi v marketingu, ki najbolje razumejo prednosti dobre blagovne znamke pred generičnim izdelkom.

Proaktivnost že med študijem priporoča tudi Sašo Palčič, skrbnik naročnikov v agenciji Madwise. »Naj eksperimentirajo in poskušajo ugotoviti, kaj jih sploh zanima. Naj si najdejo mentorja, ki jim bo v pomoč in oporo. Predvsem pa naj si upajo. Biti drugačen in boljši,« mladim svetuje Palčič, ki se je kot član študentske sekcije naučil vodenja projektov, timskega dela in trženja. Špela Sedej, ki je z aktivnim delovanjem v sekciji pridobila predvsem samodisciplino in odgovornost ter čut za izvedbo kakovostnih projektov in delo z ljudmi, pa o aktivnem iskanju priložnosti pravi: »Vztrajnost, vsako dodatno znanje, korekten odnos do ljudi in želja pa nadgradnji še nikogar ni pustila zadaj. Drznite si preizkušati zdaj, saj pozneje to ne bo več tako preprosto.«

Po podjetniška znanja v ZDA

Člani študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (DMS) izkušnje nabirajo tudi v tujini. Letos se ekipa enajstih članov odpravlja svojo radovednost, željo po novih izzivih in učenju potešit čez lužo. Tam bodo z zgledi dobrih praks in učenjem od najboljših utrdili temelje za uspešnejše delovanje na poklicnih področjih, predvsem pa želijo pridobljeno znanje deliti z mladimi v Sloveniji in jih pozvati k večji proaktivnosti in širjenju podjetniškega duha.

Na pot se odpravljajo danes, na svoji Facebook strani USA Challenge pa želijo vzpostaviti interaktiven prostor za inkubacijo novih idej ter spoznavanje praks iz tujine in vsem zainteresiranim omogočiti postavljanje vprašanj in direkten stik s strokovnjaki, ki jih bodo spoznali na poti. »V živo boste lahko spremljali in postavili kakšno vprašanje za sogovornike iz podjetij Apple, Google, Cisco, Twitter, IBM, SAP, Oracle ali Ketchum in spoznali izzive slovenske startup hiše v Silicijevi dolini,« k spremljanju njihovih dogodivščin vabijo mladi marketingarji, ki bodo do sredine marca na drugi strani oceana obiskali tudi univerzo Stanford in se srečali s Slovenci, ki tam delajo ali študirajo.

Sprejeli jih bodo Thomas J. Brandi, častni konzul Republike Slovenije v San Franciscu, Franc Rode, inženir in izumitelj žepnega računalnika v HP, Zvonko Fazarinc, nekdaj zaposlen v HP in eden od razvijalcev GPS-a, Andrej Nabergoj, nekdanji direktor podjetja Outfit 7 in ustanovitelj podjetja Iddiction, Urška Dvoršek, nekdanja tenisačica, danes podjetnica v Silicijevi dolini, Dejan Pangerčič, ki je zaposlen v Boschevem raziskovalnem centru, Alan Hilburg iz družbe Hilburg Associates, ter Mirjana Shasha, PR menedžerka v tehnološkem centru Plug&Play, svet »show businessa« pa bodo spoznavali z Niko Kljun in Anžetom Škrubetom, ki sta plesalca v Los Angelesu.

Podpirajo jih najboljši

Člani študentske sekcije DMS bodo znanja, izkušnje in nova poznanstva delili z mladimi, tudi ko se vrnejo v Slovenijo, saj jih boste lahko poslušali na različnih potopisnih predavanjih ter prebirali reportaže in intervjuje, ki jih bodo pripravili s sogovorniki čez lužo. Spoznavanje sveta in podjetništva jim omogočajo tudi najboljša slovenska podjetja, med njimi DEWESoft, zlata gazela 2012, LOTRIČ, meroslovje, bronasta gazela 2012 in finalist Dnevnikovega izbora najboljšega zaposlovalca Zlata nit 2012, BSH hišni aparati, nominiranec za gazelo savinjsko-zasavske regije 2012, ter podjetje RIKO, prav tako finalist izbora najboljšega zaposlovalca Zlata nit 2012.