Idilična pokrajina med vršaci Dolomitov s smučino po trasi nekdanje železnice velja za najbolj vzorčen primer Toura po kolesarskem vzoru. Paralele s kolesarstvom niso le zaradi teka med krajema, pač pa tudi taktike, predvsem iskanja zavetrja in zaveznikov. Norvežane, vajene tekaške samorastniške tradicije, je kar malo šokiralo, ko je njihov zvezdnik Petter Northug glasno naznanil, da si bo našel zaveznike kar med konkurenco. »Z Rusom Maximom Vyležaninom in Švicarjem Dariom Cologno imamo enako taktiko, saj bi skupaj lahko vsaj ohranili prednost. Če bi bili dovolj enotni, jo lahko povečamo. Vprašanje je, ali bomo to zmogli,« je Petter Northug vrgel kost za glodanje glede taktike med vodilno trojico, ki jo loči le devet sekund. Med Tourom odločajo številne podrobnosti, kar dokazuje tudi skrb norveškega glavnega trenerja Vidarja Lofshusa, ki je posvaril Northuga, naj ne spi več v svojem luksuznem avtobusu in se raje čez noč preseli v hotel. V avtobusu so videli bolnega Northugovega menedžerja Gillberga, ki bi lahko okužil celoten avtobus in posledično tudi tekača. »Odločitev je odvisna od tekača. Avtobusa tako hitro zagotovo ne morejo razkužiti. Če tega ne bo upošteval, naj prevzame tveganje in naj se s posledicami sooči sam,« je trdo posvaril trener.

Glede luksuznega prevoza, ki nima le funkcionalnega pomena, se na Northugov račun šopirijo tudi ostali. Šved Emil Jonsson, najboljši sprinter, ki kot Vesna Fabjan in Alenka Čebašek ne bo nadaljeval Toura, se je vozil z audijem R8 V10. »Imam vsaj hitrejši avto kot Petter, če že tako udoben ni, da bi med vožnjo spal,« je večno rivalstvo tokrat razpihoval Šved. Northug je jeseni dejal, da si takega avtomobila ne upa privoščiti, ker bi mu ljudje to zamerili. Tudi to pomaga, da je gledanost tekaške turneje po televiziji na Norveškem večja od novoletne skakalne turneje, s tem da na obeh zmagujejo Norvežani. Razmerje je 1,040.000 proti 841.000 gledalcev v korist teka. Ob tem je bil ženski tek še bolj gledan z 1,124.000 gledalci pred ekrani. V Sloveniji ni tega razmerja. Barbara Jezeršek je edina Slovenka, ki je ostala v konkurenci v Dobbiacu in si tudi s taktiko ne bo mogla veliko pomagati. Ženska 15-kilometrska smučina jubilejne etape pač le kroži po klancih okoli kraja ob izviru Drave in odloča surova moč, po kateri slovi Justyna Kowalczyk. No, Poljakinjo je Northug prekrstil v »dizelsko Doris«. Ni povedal, zakaj.