Za menoj je podjetniški dnevnik pisalo skoraj 50 podjetnikov:

Tjaša Milošič, Miha Stanovnik, Nika Pušenjak, Barbara Humar, Marko Mrdjenovič, Petra Stritar Pečar, Primož Jakin, Lev Piautzer, Klemen Španinger, Andraž Štalec, Matej Kurent, Gorazd Lampič, Petra Jančar, Tomaž Stritar, Domen Česnik, Benjamin Leskovec, Blaž Zupan, Boštjan Bregar, Eva Perčič, Barbara Brezigar – Mrzlikar, Matej Košir, Luka Vidoni, Jugoslav Petkovič, Sašo Zagoranski, Štefan Furlan, Nastja Mulej, Jure Mikuž, Jakob Šušterič, Marko Zalokar, Zenel Batagelj, Urban Lapajne, Janez Žezlina, Samo Mirnik, Aleš Špetič, Matevž Slokar, Blaž Kos, Barbara Kotlušek, Benjamin Ivančič, Matija Goljar, Aljoša Huber, Borut Borštnik, Maja Švener, Tine Poštuvan, Admir Latič, Dejan Davidovič, Katja Fašink, Kristjan Magdič, Tina Pustovrh.

In vsi ti, ki smo skupaj celo leto ustvarjali, vsak teden dni, Podjetniški dnevnik in vi, bralci, smo “krivi” za priznanje MEDIY leta, ki ga je Zavod Ypsilon podelil Podjetniškemu dnevniku.

In to je tudi moja prva iztočnica za današnji dnevnik. V letu dni smo doživeli v “startup” svetu marsikaj. Stvari se spreminjajo, nekateri startupi so razpadli, nekateri so se prestrukturirali, drugi so našli nove ideje, ki jim posvečajo pozornost.

Če sem pred letom dni kritiziral medije, ki so posvečali premalo pozornosti mladim in nadebudnim podjetnikom, potem lahko sedaj mirno napišem, da se je na tem področju spremenilo precej stvari. Ni samo Podjetniški dnevnik znanilec spremeb, čeprav je dajal lep vzgled, ampak so tudi ostali mediji ugotovili, da si njihovi bralci želijo pozitivnih zgodb o uspešnih domačih podjetnikih. Prav tako je zanimivo tudi, da se je par novinarjev specializiralo za startupe in dejansko se pred intervjuji pozanimajo, kaj podjetje počne in se pripravijo na pogovor. Kar se mi zdi več kot odlično, v primerjavi z lanskim letom.

Startupi se niso pojavljali zgolj v medijih, ampak so postali zanimivi tudi za marketinško industrijo, saj so bili predstavniku uspešnih domačih startupov govorci na SOF-u in SEMPL-u. V bistvu so startupi postali precej pomemben dejavnik v našem okolju. Če je pred mnogo leti veljalo, da nisi “kul”, če ne igraš v bandu, se je v tem letu to spremenilo v smer, da nisi “kul”, če nisi v startupu. Zakaj? Več jutri...