Kaj vam pomeni to priznanje?

Naziv mi pomeni veliko, ker je to potrditev, da smo skozi vso sezono delali dobro. To je pika na i sezone in zadovoljstvo, ker tako človek vidi, da vsi uspehi niso šli mimo neopaženi. Po letu 1998, ko sem dobil priznanje za najboljšega novinca leta, je letošnji naziv seveda še bolj pomemben, predvsem ker sem ga kot avtomobilist leta osvojil prvič.

Vam to pravzaprav pomeni več kot naslov prvaka?

Saj ne vem, kako bi odgovoril. Po svoje da, po svoje ne. Postati državni prvak je velik uspeh, čeprav letošnji naslov res nima kakšne posebne teže. Več kot naslov mi pomenita letošnji zmagi na relijih Saturnus in Alpi Orientali. Veliko se je dogajalo, veliko energije sem vložil, tudi emocij. A žal moram vseeno priznati, da mi naslov prvaka letos ne bo ostal v kakšnem posebnem spominu, enostavno ni bilo pravih tekmecev. Škoda, saj vem, da znajo fantje dobro peljati.

S čim ste si prislužili ta naziv?

Mislim, da ravno z rezultatom na reliju Saturnus, a tudi delo skozi vso sezono je vplivalo na to odločitev. Zanimivo je, da smo leta 2010 naredili dejansko veliko več kot letos, saj je bila letos konkurenca šibkejša, imeli smo tudi dober dirkalnik.

Če bi bili v komisiji, komu bi naslov avtomobilista leta dodelili vi?

Nikogar ne morem in ne želim imenovati. Imamo kar nekaj hitrih fantov, ki dirkajo s srcem in z veliko volje. Na koncu ni pomemben le rezultat, pomembno je, kako sploh lahko vztrajaš v tem športu, kakšen je tvoj pristop, kako z omejenimi finančnimi sredstvi sploh priti skozi sezono. Če daš na hitrostni preizkušnji in v domači garaži res vse od sebe, si lahko zadovoljen sam s seboj. Pa čeprav se ne boriš za zmago.

Kje se še skrivajo novi izzivi, kaj si želite delati v reliju v prihodnje?

Novi izzivi so povsod, a največji za vse nas v tem športu je finančna podpora. Ali z drugimi besedami: če gre dobro le redkim posameznikom, to pomeni, da ni ostre konkurence. Poglejte, naš avtomobil je bil letos enostavno premočan za večino tekmecev. Če bi si želel večje konkurence, bi moral verjetno na start s šibkejšim dirkalnikom, potem bi bili bolj izenačeni. A s takim avtomobilom se potem ne moreš kosati s tujimi relisti. Žal je to začaran krog, iz katerega pa trenutno ne vidim izhoda.

Kako bi lahko reli v Sloveniji napredoval, kje smo trenutno?

Trenutno je slovenski reli v krizi, saj je denarja odločno premalo. Zato reli nazaduje. A podobne razmere imajo tudi v drugih državah. Me pa skrbi, saj nič ne kaže, da bi bilo v bližnji prihodnosti kaj bolje. Nazadujemo kakovostno, za zdaj pa smo vsaj po količini dirkačev in avtomobilov še na neki vzdržni meji. A količina ne more odtehtati slabše kakovosti. V samem vrhu je premalo dirkačev, čeprav jih imamo kar nekaj, ki bi bili sposobni s sodobnimi in močnimi dirkalniki relije odpeljati vrhunsko. Tak avtomobil, kot je na primer naš, je velik finančni zalogaj, manjših in šibkejših pa je dovolj. A to ni prihodnost relija. Je dobra osnova, toda tudi mladi relisti morajo enkrat dobiti v roke pravi dirkalnik.