Kot je povedala Petra Erbida, ki je odgovorna za razvoj kadrov v McDonald's Slovenija, so razvili sistem treninga »rama ob rami in korak za korakom«, s katerim zagotavljajo izobraževanje in razvoj, ki je prilagojen vsakemu posamezniku. V nadaljevanju je poudarila: »V podjetju želimo imeti izjemno kvalificirane sodelavce, zato velik vlagamo v izobraževanje zaposlenih. Da smo pri svojem delu uspešni pa priča tudi dejstvo, da stalno zaposlujemo nove sodelavce, saj se v našem podjetju klub recesiji kažejo potrebe po novih kadrih, kmalu odpiramo tudi novo restavracijo v Kopru«. Dodala je še, da iščejo posameznike, ki so pridni, delavni, komunikativni in imajo željo po učenju in napredovanju. Poleg tega pravi,da morajo biti iskalci zaposlitve spoštljivi do blagovne znamke podjetja in da se morajo v naprej pozanimati o vrednotah in drugih pomembnih podatkih o podjetju.

Projekt zaposlitveni torek mladim omogoča večje povezovanje s potencialnimi delodajalci. Pomemben del tovrstnih obiskov pa je tudi neformalno druženje in spoznavanje s ključnimi kadri podjetja. Da je bil tudi tokratni dogodek uspešen so se strinjali vsi udeleženci. Matic je povedal: »Vsakemu bi priporočil takšen obisk podjetja, saj sem spoznal, da stereotipi o delu v McDonald'su ne držijo in da gre za odlično organizirano podjetje, ki resnično skrbi za svoje zaposlene.«

Druženje se je zaključilo z natančnimi napotki za zaposlitveni razgovor, kar je po besedah udeleženke Kaje zelo pomembno za vse bodoče zaposlene. »Vsem študentom iskalcem zaposlitve priporočam, da se udeležijo vsaj kakšnega zaposlitvenega torka, saj s tem ne pridobijo le nova znanja, ampak širijo tudi socialno mrežo, kar se mi zdi dandanes zelo pomemben del iskanja zaposlitve. Domov grem z dobrimi občutki in veliko količino uporabnih informacij.«