Škofja Loka. Spomladi se je v križišču na Starem dvoru pred Škofjo Loko zgodila huda prometna nesreča med tovornjakom in avtobusom. Hujših posledic na srečo ni bilo, »skupilo« pa jo je križišče, ki je bilo zaradi slabe pretočnosti že leta trn v peti voznikom. Direkcija za ceste je postavila začasno montažno krožišče, ki pa so ga Škofjeločani vzljubili in prosili za stalno tovrstno ureditev tega prometnega križišča.

Začasno krožišče je bilo precej nevarno (dalo se je praktično peljati kar naravnost), zdaj pa bosta država in občina Škofja Loka zgradili pravo urejeno krožišče. Njegov premer bo 32 metrov, gradnja bo stala 188.000 evrov, približno tretjina bo občinskega denarja. Dela bodo trajala mesec dni, v tem času pa bodo morali vozniki potrpeti, saj je gneča, sploh ob prometnih konicah, neizogibna. Veliko voznikov se bo odločalo tudi za lokalni obvoz prek Puštala, kar bo zgostilo še tamkajšnji promet.

Še enkrat več se kaže, kako pomembna je gradnja loške obvoznice. Direkcija za ceste še vedno ni izbrala novega izvajalca nadaljevanja gradnje predora. Na občini Škofja Loka pričakujejo, da naj bi se to zgodilo prihodnji teden. Ker se je prijavilo tudi več mednarodnih skupin podjetij, je pričakovati še pritožbe, kar bo dodatno zavleklo začetek gradnje.

So se pa župani loških občin in direktor Direkcije za ceste Gregor Ficko končno dogovorili, da bo nekoč v prihodnosti glavna pot z loškega in tolminskega konca proti avtocestnemu križu vodila iz industrijske cone Trata do Meje in od tam do Vodic na avtocesto. »To je pomemben dogovor, s to povezavo bomo razbremenili obe vpadnici v Škofjo Loko iz Kranja in Medvod ter tranzit in ves tovorni promet preusmerili neposredno na avtocesto,« je dejal škofjeloški župan Miha Ješe.

Prejšnji teden je z delovanjem novih parkomatov v Škofji Loki začel delovati tudi nov parkirni režim, poostren nadzor pa bodo začeli izvajati prihodnji teden.