Uvedba novega sponzorja je posledica uveljavljanja klavzule v pogodbi, ki so jo pred dvema letoma v Barceloni sklenili z družbo Qatar Sports Investments. Ta predvideva, da lahko pokrovitelj po prvih dveh letih uveljavlja tudi možnost komercialnega napisa na dresih, potem ko je za zdaj na majicah nogometašev le napis fundacije tega podjetja, Qatar Foundation.

Ko so v Barceloni decembra 2010 sklenili petinpolletno pokroviteljsko pogodbo s Katarci, je bila njena vrednost s 170 milijoni evrov najvišja doslej v nogometnem svetu. Poteza vodstva blaugrane pa je povzročila tudi precej negodovanja med navijači kluba.

Dolga desetletja je bila namreč Barcelona edini vrhunski evropski klub brez napisa pokrovitelja na dresih, pozneje so za nekaj let majice opremili z napisom organizacije Unicef, a v tem primeru ni šlo za pokroviteljstvo, temveč je klub sam z denarnimi prispevki pomagal Unicefu. Po uvedbi nove pokroviteljske pogodbe se je ta napis znašel na hrbtu dresov.