Že pred dirko je vse kazalo, da svetovni prvak Vettel Abu Dabija ne bo zapustil najbolj zadovoljen. Zaradi premajhne količine goriva v njegovem dirkalniku po kvalifikacijah so mu odgovorni črtali vse čase in je dirko zato začel z zadnjega startnega mesta. Ali natančneje, iz boksov, kajti uvoz na stezo je za prvim ovinkom, s tem pa bi se (in se je tudi v resnici) izognil težavam in trčenjem v vedno preozkem prvem ovinku po startu.

Zato pa je bila pot odprta za Britanca Lewisa Hamiltona (McLaren), ki je odlično startal in premočno vodil, a le do 20. kroga, ko mu je odpovedal pogon. Nato pa je vajeti dirke v svoje roke prevzel »ledeni mož s Finske«. »No, končno nam je uspelo. Vso sezono smo govorili, da bomo letos zmagali vsaj na eni dirki, in imeli smo prav. Seveda sem zadovoljen, a zmaga vseeno le ni nekaj, zaradi česar bi moral skakati na zmagovalnem odru. Še nedolgo tega so me kritizirali, da se ne smejem na zmagovalnih stopničkah, Zdaj se smejem, je to dovolj?« je v svojem slogu prve vtise po zmagi strnil povratnik v formulo 1, ki je nazadnje zmago slavil leta 2008 na VN Belgije, s tokratno pa je 19. stal na najvišji stopnički.

Že med dirko je Kimi pokazal ves svoj dirkaški talent, a tudi to, da se nikogar ne boji. »Dajte mi mir in me pustite, da vozim,« je ostro zabrusil svojemu inženirju, ko ga je ta po radijski zvezi obveščal, kako so razvrščeni dirkači za njim. In ko je med vožnjo za varnostnim avtomobilom dobil opozorilo, da naj ogreva vse štiri pnevmatike, je bil spet jasen: »Da, da, da, saj vem, kaj moram narediti, saj to delam ves čas.« In očitno je.

Drugo mesto za Fernanda Alonsa je sicer premalo, a vseeno veliko več, kot je Španec pričakoval. Njegov glavni cilj seveda ostaja Vettel, a sedem dodatnih točk za zmago bi mu vsekakor prišlo zelo prav. Zaradi odličnega Vettlovega juriša s 24. na 3. mesto je tako pridobil le tri točke, a še vedno mu jih manjka deset. »Seveda sem po eni strani zadovoljen z drugim mestom, po drugi bi se mi še kako prilegla zmaga in sedem dodatnih točk. A vseeno smo dosegli veliko več, kot smo pričakovali. To pa govorim že nekaj zadnjih dirk. Enostavno tudi tokrat nismo bili dovolj konkurenčni za zmago. Priti s šestega na drugo mesto je bilo največ, kar je bilo mogoče osvojiti v danih razmerah. Malo po naši zaslugi, malo po zaslugi smole tekmecev.« Alonso se torej še kako zaveda, da rdečim počasi zmanjkuje časa in dirk, izkupiček dirke v Abu Dabiju pa je bil premajhen glede na ponujeno priložnost.

Sebastian Vettel pa je odpeljal zelo »živahno dirko«, na kateri je po eni strani pokazal veliko znanja, a tudi malce bolj rahle živce. Kar dvakrat je moral po novo sprednje krilce, to je pač cena, ko poskušaš prehitevati toliko tekmecev naenkrat, le nekaj centimetrov pa je manjkalo, da ni med vožnjo za varnostnim avtomobilom treščil v zadek dirkalnika Avstralca Daniela Ricciarda, ko je ta ogreval pnevmatike in zavore. A tehnično premočan dirkalnik mu je omogočil, da je škodo zmanjšal na najmanjšo mogočo mero, saj je Alonsu prepustil vsega tri točke. »Tretje mesto je kot zmaga. Verjel sem, da lahko pridem med prve tri, vedel, kako hiter dirkalnik imamo, a smo ga po kazni malce spremenili, kar se je izkazalo kot zelo učinkovito. Na dolgih ravninah sem bil hiter, kar mi je pomagalo. Res pa je tudi, da je bila pot do tja zelo naporna, polna trkov, tesnih prehitevanj. Najprej sem mislil, da bom hitro opravil z Buttonom, a sem moral pošteno prijeti za volan. Ni bilo lahko, a na srečo je Jenson dovolj pošten dirkač, da je bilo tisto prehitevanje uspešno. Kajti v tem ovinku smo videli že marsikaj. Alonsu sem tako prepustil le tri točke, prednost desetih točk pa ni velika.«

In res je bilo na dirki videti marsikaj, trčenj je bilo toliko kot že dolgo ne, od prvega ovinka po startu do trenutka, ko so se zapletli Grosjean, Webber in Perez, pa nedovoljenega prehitevanja Vettla (Nemec je potem mesto takoj prepustil Maldonadu in mu vzel mero kakšen krog kasneje) do res spektakularne nesreče Nemca Nica Rosberga (Mercedes) in Naraina Kartikejana. Indijcu se je v tehnično vse prej kot zanesljivem dirkalniku pokvaril servovolanski sistem, zato ni mogel več usmerjati dirkalnika, zavrl je z vso močjo, v tistem trenutku pa se mu je s polnim plinom od zadaj približal Rosberg, ki ga je tekmečevo zaviranje presenetilo, zato je poletel čez tekmeca in trdo pristal v zaščitni ogradi. »V dirkalniku se vse skupaj ni čutilo tako hudo, kot je to videti na posnetkih. Ta del steze odpeljemo s polnim plinom in res nisem pričakoval, da bo nenadoma tako močno zavrl. Samo modro nebo sem zagledal in upal, da se ne bom prevrnil. K sreči sva jo oba odnesla brez poškodb, lahko pa bi bilo tudi drugače,« je po trdem pristanku povedal Nico Rosberg. In s tem samo še podčrtal slabo formo Mercedesa na zadnjih dirkah, saj je tudi Michael Schumacher tokrat ostal brez točk.

Do konca letošnje sezone sta torej še dve dirki, velika neznanka v Austinu v ZDA in veliki finale v Braziliji. Ameriška premiera in oster boj za naslov prvaka se bo odvijala 18. novembra, glede na videno pa lahko tudi tam pričakujemo vse prej kot dolgočasno dirko.