Telekom Slovenije, ki bo kljub zaostrenim gospodarskim razmeram letos za različne investicije namenil 85 milijonov evrov, se je za zagon podjetniškega pospeševalnika odločil, ker želijo spodbuditi okolje za tehnološko in poslovno inovativnost, je povedal Zoran Vehovar, član uprave Telekoma Slovenija. Tako se bo tudi Slovenija pridružila regijam, kjer velika podjetja, za katera sta značilni počasna rast in okornost pri vzpostavljanju stika z mladimi in inovativnimi podjetji, v podjetniških pospeševalnikih iščejo potencialne poslovne partnerje, je zadovoljen Aleš Špetič, glasnik digitalnih tehnologij RS, ki bo tudi eden od 40 mentorjev TSstartupa.

V njem se bodo kalile ekipe, ki so prijavile projekte Amplio, Aventa+, DnA, FOOTURE, Fylet, GVision, Beerhunt, Povabi.si, Ribon, Sportifiq in Stream.io. Njihove rešitve se gibajo od spletnega orodja za pomoč pri organizaciji dogodkov in orodja za obogatitev vsebin tiskanih medijev do iskalnika lokalov z najcenejšim pivom in nakupa križanke preko spletnega servisa.

Špetič, ki ima že leta izkušenj v podjetniških in startup vodah, saj je eden od soustanoviteljev Zemante, ima poleg razvoja podjetniških idej tudi jasno vizijo širjenja startup kulture prek TSstartupa. „Ljubljana je do zdaj imela en sam prostor, ki je združeval slovenske tehnološke startupe. To je Kiberpipa, ki jo je startup svet prerasel, zato si želim, da bi ta svet lahko še naprej rasel tukaj, kjer bo en dan v tednu namenjen dogodkom, odprtim za javnost,“ je dejal Špetič, ki si želi v prostore na Vojkovi ulici pripeljati tudi investitorje iz tujine. Dogovarjajo se tudi za obisk Silicijeve doline, kjer sicer že nastaja slovenska hiša, vendar bo tja najverjetneje odšla šele katera od prihodnjih generacij Tsstartupa, nam je zaupal Špetič.

Do takrat pa bo Telekom Slovenija mladim inovativnim posameznikom in ekipam v hiši nudil delovne prostore, opremo za testiranje aplikacij in storitev ter tedenska izobraževanja s tehnološkimi in poslovnimi vsebinami, mladi podjetniki pa se bodo z vprašanji lahko obračali tudi na mentorje iz sveta informacijske tehnologije, marketinga, oglaševanja, družbenih omrežij itd. Kot je še poudaril Smokvina, udeleženci niso k ničemer zavezani, tako da je realizacija idej odvisna od njih samih. Zmagovalce pa bodo izbirali med tistimi, ki bodo v tem času izkazali največji napredek in bodo izkazali največjo verjetnost, da iz njihovega produkta nastane resen posel, je dodal Špetič.

Napredek prve generacije Telekomovega pospeševalnika boste lahko spremljali na spletnem mestu TSstartup.