Vedno je bil zvest citroënu (saxo, xsara, C4, DS3), edino v sezoni 2000 je dve dirki vozil v toyoti. Na svetovnem prvenstvu se je prvič preizkusil leta 1999, kompletno sezono pa je prvič prevozil leta 2003, ko je bil v skupnem seštevku na drugem mestu. Na prvi naslov ni čakal dolgo, saj si je lovorov venec nadel že prihodnje leto, na vrhu pa je ostal vse do letošnjega leta. Leta 2005 je postavil rekord z desetimi zmagami v sezoni, ki ga je izboljšal leta 2008 z enajstimi zmagami. O njegovi uspešnosti govori tudi podatek, da je leta 2006 postal svetovni prvak, čeprav je štiri dirke izpustil zaradi poškodb, ki jih je utrpel po padcu z gorskega kolesa. V tej isti sezoni je tudi presegel mejo 26 zmag na posameznih dirkah, kar je bil pred tem rekord španskega reli dirkača Carlosa Sainza.

Loeb je svoje mojstrstvo hitro potrdil na vseh treh cestnih površinah - asfaltu, pesku in snegu. Zmagoval je povsod, do vrhunskih uvrstitev pa je prihajal tudi takrat, ko je vozil zgolj s tremi gumami. Tako mu je leta 2006 v Grčiji na reliju Akropolis na eni od hitrostnih preizkušenj odtrgalo zadnjo pnevmatiko, potem ko je treščil v obcestno skalo. "Zdaj vem, da je lažje voziti po štirih kolesih kot po treh," se je smejalo Loebu, ki je tedaj v Grčiji vseeno osvojil drugo mesto.

Med serijskim zmagovanjem na svetovnem prvenstvu v reliju je bila logična posledica, da se je začel spogledovati tudi s formulo 1, kraljico med vsemi tekmovanji v motošportu. Leta 2009 je bil blizu, da bi za moštvo Toro Rosso dirkal na VN Abu Dhabija, toda mednarodna avtomobilistična federacija FIA mu zaradi pomanjkanja izkušenj v bolidih formule 1 ni podala licence. Dobro leto zatem je dokončno opustil misel za dirkanje v formuli 1. "O tem ne razmišljam več. Če bom še kdaj imel priložnost, da vozim dirkalnik formule 1 tako za zabavo, potem bom to zagotovo storil, toda na dirki me ne bo," je rekel Loeb. V nasprotni smer je prestop opravil Finec Kimi Raikkonen, toda nekdanji svetovni prvak formule 1 se v reliju ni znašel. "Kimi je lep primer, da je težko dirkati v posamezni kategoriji brez izkušenj. Zame bi bilo enako v formuli 1. Drugače je, če prideš v formulo 1 z dvajsetimi leti kot večina drugih novincev, toda jaz imam že krepko več kot trideset let," je dodal francoski dirkač.

Po koncu letošnje sezone je slovo od dirkanja napovedal tudi največji v formuli 1 Michael Schumacher. Kljub temu Loeb izpostavlja, da je njegov primer drugačen. "Ne moreva se primerjati. Jaz se ne poslavljam, le manj bom dirkal. Ne bom sodeloval na vseh dirkah, saj se bom bolj posvetil tudi drugim projektom. Pri meni ne gre za upokojitev, bolj za preusmeritev," je dejal Loeb. V prihodnjem letu želi nastopiti na treh ali štirih reli dirkah. Zagotovo bo nastopil na dirki v Monte Carlu, od leta 2014 naprej pa se bo posvetil dirkanju v seriji WTCC. "Ne morem živeti brez novih izzivov in adrenalina," je povedal.

Njegova družina prihaja iz regije Alsace na vzhodu Francije. V tem delu je veliko židovskih družin, ki imajo prav tako priimek Loeb, toda Sebastien o tem ni nikoli javno govoril. Skupaj z ženo in hčerko zdaj živi blizu Lozane v Švici. Žena Severina Loeb je sicer precej več kot zgolj življenjska sopotnica. Ko je bila mlajša, je tudi sama dirkala, kasneje pa se je možu večkrat pridružila tudi kot sovoznica, a le na neuradnih dirkah. V imenu vse družine Loeb je nastopila tudi v eni od televizijskih oddaj o reliju, pogaja se z moževimi sponzorji ter promovira svojo kolekcijo oblačil. Večkrat je priznala, da jo je strah za moža, toda njegovo dirkanje je sprejela kot del vsakdana. "Sprva je bilo grozljivo, ampak ko je nekdo popolnoma osredotočen na svoje delo, je precej manj nevarnosti za nesrečo. Pomirjena sem, ker vem, da se Sebastien zaveda svojih meja. Popolnoma mu zaupam," je dejala.

Še preden so Loeba omamili bencinski hlapi, pa se je ukvarjal z gimnastiko. Z njo je začel že pri treh letih, nato jo je vsak dan treniral še naslednjih dvanajst let. V francoskem državnem prvenstvu v mlajših kategorijah je osvojil pet zlatih kolajn. "V gimnastiki sem zelo užival, še posebno na tekmah. Všeč mi je bila tudi atmosfera, ko smo potovali na različna prizorišča. Vsakodnevni treningi so utrdili mojo disciplino," se spominja tedanjih dni .

Loeb velja v privatnih krogih za veseljaka in moža, ki veliko pozornosti namenja svojim sodelavcem v ekipi, toda svoje osebnosti pred mediji ne razkazuje. Vedno ostaja miren, zadržan in uglajen. Kljub temu pa je v najstniških letih večkrat pokazal svoj razposajen karakter. Kot denimo pri 14 letih, ko je s s prijatelji "šprical" pouk, v šolo pa prinesel opravičilo s ponarejenim očetovim podpisom, ali pa pri 18 letih, ko je razbil avtomobil svojih staršev - nekje vmes pa je izginilo tudi navdušenje nad gimnastiko.

Na družino je bil vseeno vedno navezan. Smrt očeta ga je pred leti zelo prizadela, dobro pa se me razumel tudi s starimi starši. Ravno babica mu je najbolj finančno pomagala, ko si je kupil svoj prvi avtomobil - Renault Supercinq GT.