Če sodimo zgolj po količini, gre slovenskemu filmu dobro. A vseeno je treba stvari malo bolj precizirati oziroma "kategorizirati". Med temi 15 filmi jih je sedem igranih, od teh so štirje iz produkcije TV Slovenija (to so Generacija 71 Boštjana Slatenška, Vaje v objemu Metoda Pevca, Pisma iz Egipta Polone Sepe in Hvala za Sunderland Slobodana Maksimovića), trije pa iz programa Slovenskega filmskega centra (Šanghaj Marka Naberšnika, Nahrani me z besedami Martina Turka in Srečen za umret Matevža Luzarja); en film (Deklica in drevo Vlada Škafarja) je kategoriziran kot "fiktivni dokumentarec", sedem pa je srednje- in dolgometražnih dokumentarcev (Otroci socializma Braneta Bitenca, Dober prijatelj Pedro Opeka Jožeta Možine, Oči in ušesa boga Maje Weiss in Toma Križnarja, Dolge počitnice Damjana Kozoleta, Državljan Diareja Dušana Moravca in Jaz sem Janez Janša v režiji Janeza Janše).

V tekmovalni program spada tudi enajst kratkih filmov in pa štiri koprodukcije, med njimi že omenjena Mlada noč, češko-slovenska koprodukcija v režiji slovenskega režiserja Olma Omerzuja. Vsi ti filmi konkurirajo za festivalske nagrade - vesne, ki jih bo podelila žirija v sestavi Demeter Bitenc, igralec, Hanka Kastelicova, režiserka in scenaristka, Zvezdana Mlakar, igralka, Mitja Okorn, režiser, in Valentin Perko, direktor fotografije. Žirijo je imenovala direktorica festivala Marija Marđonović.

Pred začetkom festivala je znana samo ena nagrada, Badjurova nagrada za življenjsko delo, ki jo podeljuje Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev. Letošnja dobitnica te nagrade je kostumografinja Alenka Bartl Prevoršek. Bartlova je delala tako v gledališču in operi kot tudi pri filmu: ustvarila je kostumografije za 20 celovečernih igranih filmov (med njimi največ, in sicer šest, Klopčičevih), deset televizijskih dram in tri nadaljevanke. Več desetletij je bila pedagoginja in profesorica na AGRFT, poučevala pa je tudi na šoli za oblikovanje in Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje.