"Hotel sem ustvariti nekaj brutalno konkretnega in obenem povsem abstraktnega, nekaj, kar bi ujelo duha časa; bleščeča nakupovalna središča kot nova svetišča sem povezal s sivo cono človeške bede in družbene frustracije, ki generira nasilje," je o delu razmišljal Zupančič.

Zgodba se odvija okoli nič hudega slutečega Jožefa Kotnika, ki se znajde v nakupovalnem središču Shocking Shopping, kamor je šel po kruh in pol piščanca, nenadejano pa postane 50.000. obiskovalec tega centra. Za obljubami o številnih ugodnostih, popustih, posebnih nakupih, izza spretnih marketinških potez, članstva in formularjev, se Jožefu naenkrat odpre svet v zakulisje nakupovalnega centra, kjer stvari postajajo vse bolj bizarne, strašljive in krute. Bleščeča meka nakupovalnega užitka pokaže svoje temne in grozljive plati, Kotnika pa potegne v brutalni vrtinec, iz katerega ni rešitve... Kot je poudaril avtor, se je zgodbe lotil z distanco in ironijo, ki se od realističnega (tudi na odru) počasi prelevi v scensko metaforo. Pri nastanku predstave so sodelovali še dramaturginja Tina Kosi, scenografka Sanja Jurca Avci, kostumografka Bjanka Adžić Ursulov in drugi.