Komisija v sestavi Iva Kosmos (predsednica), Jaroslav Skrušny in Peter Gombač je v obrazložitvi zapisala, da je "Mill Lavarello v interpretaciji Judite Zidar rahločuten poklon človeškemu pogumu, etičnosti in neupogljivosti".

Junakinja v interpretaciji Zidarjeve je po oceni komisije drzna in pogumna ženska. Je nezaupljiva do tujcev in zunanjega sveta, hkrati pa je otroško radovedna in zvedava. Drža in dikcija Zidarjeve poudarjata šarmantno netaktnost in zaletavost junakinje, ki sta posledici njene srčne iskrenosti in prekipevajočega navdušenja nad svetom, ki jo obkroža.

Igralkin govor je poln jezikovnih in izraznih napak, obrazna mimika in dikcija se včasih približata karikaturi, vendar se v nabrušenih in odrezavih komentarjih razbirata ironija in pronicljivost malega človeka, ki razmišlja s svojo glavo, čeprav ne obvlada tako imenovanih velikih besed. Junakinja pa v prelomni točki postane steber razuma, tolažbe in upanja, saj nase prevzame breme vodenja in odločanja v imenu skupnosti. Igralkin govor ostane brez prejšnje prešerne poskočnosti, zaznamuje pa ga energičnost, odločnost in optimizem. Tudi na koncu, ko Mill doživi osebno tragedijo, jo Zidarjeva upodobi kot ranjeno, a vzravnano žensko, so še zapisali v komisiji.

Judita Zidar (1960) je članica igralskega ansambla MGL od leta 1995. Je prejemnica več nagrad. Leta 1994 je dobila nagrado Prešernovega sklada za vloge v Prešernovem gledališču Kranj, predvsem za vlogo Nore v drami Henrika Ibsena. Tokratna Dnevnikova nagrada bo njena druga, saj jo je Dnevnik, ki nagrado podeljuje 25 let, nagradil že leta 1996 za vlogo Kris v predstavi Ljubezen & seks & terapija dramatika Tonyja Dunhama.