S podobno situacijo se je spoprijela tudi družina iz Ljubljane, medtem ko je preživljala dvodnevni izlet v eni izmed evropskih držav, pa ji je odpovedal akumulator. Ker so bili na bolj odročnem kraju, za nameček pa niso obvladali jezika, so se še toliko bolj razveselili prijaznega domačina, ki jim je ponudil pomoč. Uslužni domačin jim je pomagal odpeljati avtomobil do prijateljeve garaže, kjer je ta poskrbel za popravilo. Družina se je najprej navdušila nad uslužnostjo domačinov, ki so ji takoj priskočili na pomoč, vendar jo je navdušenje kmalu minilo, ko sta ji domačina pod nos pomolila listek, kamor sta z nalivnikom napisala znesek, ki naj bi jima ga družina za pomoč dolgovala. Domačina sta za razmeroma enostavno popravilo in vleko avtomobila manj kot tri kilometre od družine pričakovala osemsto evrov. Po nekaj krepkih besedah v različnih jezikih je družina znesek uspela zmanjšati za več kot polovico, kar pa je bilo še vedno veliko več, kot če bi se ji to zgodilo v Sloveniji.

Manjše okvare na motorju in počene pnevmatike so najpogostejši vzroki, zaradi katerih se ljudje po pomoč zatečejo k avtomobilski asistenci, ki je zlasti v tujini nepogrešljiva pomoč, da se kot voznik ne znajdete v nemilosti lokalnih prevarantov. Ljudje se po pomoč k asistenci zatečejo tudi, ko je treba odpeljati v nesreči uničeno vozilo, ko jim zmanjka goriva, potrebujejo dostavo rezervnega dela v tujino ali pa celo, ko je treba reševati otroke iz zaklenjenega vozila. Toda tako kot pri vsaki odločitvi je potrebna pozornost tudi pri avtomobilski asistenci, saj nekateri ponudniki po sicer nižji ceni ponujajo prevoz zgolj do prvega serviserja oziroma asistenca krije zelo kratko relacijo. Poleg nabora storitev je pogosto pomembna stvar, ki avtomobilske asistence ločuje med seboj, hitrost posredovanja. Tu se odlikuje Zavarovalnica Triglav, katere asistenca ima že enajst let tradicije, v tem času pa so pomagali v že več kot 120.000 primerih. Asistenca Triglava je v Sloveniji na kraju, kjer jo stranke potrebujejo, v manj kot pol ure, medtem ko je v tujini njen odzivni čas v povprečju 45 minut. Potovalne navade ljudi se razlikujejo, saj so nekateri veliko na poti tudi službeno in tako tudi na poti vselej v časovni stiski. Asistenčni center Zavarovalnice Triglav je sicer po telefonu na voljo 24 ur tako v Sloveniji kot tudi v večini evropskih držav, hkrati pa za različne potrebe ponuja tri oblike asistenčne pomoči, in sicer avtomobilsko asistenco, avtomobilsko asistenco plus in avtomobilsko asistenco Comfort. Avtomobilska asistenca plus zagotavlja višje kritje nekaterih asistenčnih storitev od običajne avtomobilske asistence, kot so reševanje in popravila vozila ter čas najema nadomestnega vozila. Avtomobilska asistenca Comfort pa je namenjena vsem, ki veliko potujejo in so vedno v časovni stiski, saj poleg višjega kritja za nekatere asistenčne storitve ponuja tudi pokritje stroškov pri točenju napačnega goriva ter pomoč pri organizaciji popravila in založitev denarja.