Malenković je pojasnil, da je skupina v prvi polovici leta zaradi slabših razmer na trgu in padca kupne moči prodala 1,8 milijona hektolitrov pijač, kar je za 3,4 odstotka manj glede na lansko primerjalno obdobje.

Na tujih trgih je skupina ustvarila 30 odstotkov prihodkov, kar je po oceni Malenkovića vzpodbudno, saj je ta delež doslej znašal okoli 25 odstotkov.

Skupina Pivovarna Laško je imela v prvih šestih mesecih za 23,4 milijona evrov denarnega toka iz poslovanja (EBITDA).

Družba Pivovarna Laško pa je v prvi polovici leta prodala 455.000 hektolitrov vseh pijač oz. za osem odstotkov manj kot v lanskem prvem polletju. S to prodajo je pivovarna ustvarila dobrih 43 milijonov evrov čistih prihodkov, kar predstavlja 44,3 odstotka letošnjega prodajnega načrta. Na tujih trgih je pivovarna v prvi polovici leta zabeležila 13-odstotno rast prodaje.

Polletni dobiček iz poslovanje Pivovarne Laško je znašal 4,4 milijona evrov, EBITDA pa 6,8 milijona evrov. Kot je dejal Malenković, je pivovarna zaradi finančnih odhodkov v višini 11 milijonov evrov (gre za obresti v višini sedem milijonov evrov in slabitve v višini 3,7 milijona evrov) prvo polovico leta sklenila s čisto izgubo v višini osem milijonov evrov.

Malenković je poudaril, da uprava Pivovarne Laško intenzivno dela na znižanju stroškov poslovanja, julija se je prodaja občutno povečala, kar bo izboljšalo poslovanje družbe v drugi polovici leta.

Na seji so nadzorniki nekaj pozornosti namenili tudi izsledkom posebne revizije, od uprave laške pivovarne pa pričakujejo, da jim na naslednji seji predstavi svoj pogled na revizijska priporočila revizijske hiše PricewaterhouseCoopers.

Iz revizijskega poročila namreč izhaja, da je možno izboljšati transparentnost obvladovanja določenih poslovnih postopkov.

Na naslednji seji pa bodo nadzorniki spregovorili tudi o ponovni prodaji Mercatorja.