Beyonce je nov videospot za svoj hit "I was there" posnela minuli teden v dvorani Generalne skupščine Združenih narodov v New Yorku. Objavljen je bil v soboto, dan pred 19. avgustom, ko ZN obeležujejo svetovni dan, posvečen humanitarnosti.

Dobitnica 16 glasbenih nagrad grammy je v videospotu oblečena v dolgo obleko bele barve, na zaslonu za njo pa se vrtijo posnetki uničujočih poplav in reševalcev, ki po potresu kopljejo po ruševinah in iščejo preživele.

Spot so posneli v okviru spletne kampanje, s katero so želeli Združeni narodi ljudem približati delo humanitarnih organizacij po vsem svetu. In očitno je požel velik uspeh, saj se je letošnja kampanja po njegovi zaslugi zapisala v zgodovino socialnih medijev.

Po sobotni objavi spota je namreč število sporočil, v katerih ljudje po vsem svetu ob tem dnevu drug drugega vzpodbujajo k humanitarnosti, skokovito naraslo in celo preseglo milijardo, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sporočili iz ZN.

Svetovni dan humanitarne dejavnosti so ZN prvič obeležili leta 2008. 19. avgust je bil izbran v spomin na napad na sedež ZN v Bagdadu leta 2003, v katerem je umrlo 22 uslužbencev ZN, med njimi poseben odposlanec ZN za Irak Sergio Vieira de Mello.