"Avtenta je mlado podjetje, ki črpa veliko dobrega iz članstva v Skupini Telekom Slovenije. Smo sicer samostojno proaktivni in prodorni, a hkrati sledimo cilju podpore in krepitve celotne matične družbe," pravi direktor Avtente, napredne poslovne rešitve, Vedran Krevatin, ki poudarja, da njihovo poslovanje središči poudarek na partnerstvu.

"Stranke dojemamo kot partnerje, katerim skušamo v največji možni meri pomagati pri uresničevanju njihovih poslovnih ambicij. Naša konkurenčna prednost je sposobnost združevanja poslovnih, infrastrukturnih, varnostnih in komunikacijskih rešitev v po meri oblikovan paket. Ta fleksibilnost ponuja povsem novo raven rešitev po meri uporabnika, ki vodijo do prihrankov in večje storilnosti."

Avtenta je največji nihaj navzdol v poslovanju sicer zabeležila v letu 2010, saj so prihodki s skoraj 31 milijonov, kot so jih imeli konec leta 2009, zdrsnili na slabih 26 milijonov, medtem ko so lani vnovič beležili skoraj 12-odstotno rast, saj so prihodki znašali 29 milijonov evrov. V letu 2010 so tudi začeli zmanjševati število zaposlenih, ki se je s 141 v letu 2009 lani ustavilo na 122. Krevatin je pri napovedih za letošnje leto previden, a ponosen na dosežke svoje ekipe. "Kot vsako, ima tudi leto 2012 svoje pasti in prednosti, vendar v Avtenti vseskozi ohranjamo fokus ter posvečamo energijo novim rešitvam in pristopom. Ta miselnost nas je pripeljala do evolucije procesa načrtovanja in upravljanja, posodobitve korporativne identitete in oblikovanja nišne blagovne znamke Avtenta.now - gre za rešitve v oblaku, ki nam odpira vrata na nov tržni segment in hkrati krepi vezi znotraj podjetja. Zagotavljanje produktov v oblaku na samopostrežni način prek Avtenta.now zahteva visoko stopnjo zaupanja v lastne rešitve in predvsem zaupanje v ljudi, ki te rešitve zagotavljajo iz dneva v dan. Pri pripravi poslovnih načrtov za 2012 nas je k načrtovanju rasti vodilo več dejavnikov, predvsem dodatna ponudba in nove priložnosti, ki jih poskušamo ustvariti sami in skozi članstvo v Skupini TS. Seveda se ves čas sproti prilagajamo spreminjajočim se razmeram na trgu. Pred nami je še skoraj polovica leta, v kateri moramo krepko zavihati rokave in prepričati z dobrim delom, če želimo doseči poslovne cilje. Zato bi bile napovedi o končnem rezultatu na tej točki neresne tako do trga kot tudi do nas samih."

In kaj Krevatin meni o poslovnem okolju v Sloveniji in kaj bi bilo po njegovem mnenju potrebno najhitreje spremeniti? "Slovensko poslovno okolje ima svoje prednosti in svoje omejitve ter je v tem smislu podobno vsem razvitim poslovnim okoljem na svetu. Specifike so v veliki meri vezane na posebnosti naše države oziroma družbe, na velikost trga, navade kupcev in druge podobne dejavnike, ki so včasih bolj v prid enemu, včasih komu drugemu. Zato se s tem ne obremenjujemo, ampak se osredotočamo na našo lastno zgodbo, strategijo in profesionalnost ter črpamo dodatno oporo v našem članstvu v Skupini Telekom Slovenije, h kateri seveda poskušamo prispevati z uspehi, znanji in novimi idejami."

Sicer pa Krevatin meni, da je priznanje regijske gazele, ki ga je Avtenta prejela leta 2010, "lep dosežek in signal, da te širše okolje prepoznava kot omembe in spoštovanja vrednega igralca, ne glede na to ali dosegaš zmage na domačem ali tujih poslovnih parketih. Projekt je po eni strani priložnost za zagnana mlada podjetja, da pridobijo spoštovanje in prepoznavnost na domačem trgu, po drugi strani pa gre za dobrodošel signal, da lahko z marljivostjo in inovativnostjo dosežeš preboj ne glede na razkošnost ali skromnost okolja, v katerem je poslovna ideja zorela v podjetniški uspeh."