Lani ste imeli ob takem času na svojem računu že šest zmag in tri druga mesta ter veliko prednost pred tekmeci. Letos so razmere povsem drugačne.

Da, leta 2011 je bilo res nenavadno, kar prelepo, da bi lahko trajalo. Tega sem se zavedal že takrat, saj je bilo že kar smešno, da smo bili pri Red Bullu na vsaki dirki na najboljšem startnem mestu. Zmagali smo na dvanajstih dirkah od devetnajstih. To bi le težko ponovili tudi letos.

Trenutno zaostajate 29 točk za vodilnim Fernandom Alonsom in 16 za drugouvrščenim Markom Webbrom.

Res je, a da bi se osredotočil le na njiju, bi bila v tem trenutku napačna odločitev. Pred nami je še veliko dirk, smo na polovici sezone, in če se preveč osredotočiš le na enega ali drugega tekmeca, izgubiš pregled nad tem, kaj delajo drugi dirkači, ki te v letošnji sezoni lahko zelo hitro presenetijo. Iskreno povedano sploh ne vem, koliko točk bi potreboval, koliko zaostajam in podobno. Letos se je že spremenilo preveč stvari, da bi izgubljal čas še s tem. Dejstvo pa je, da smo bili v začetku sezone premalo konkurenčni, dva odstopa sta nas drago stala.

Brez tehničnih težav pa bi verjetno lahko bili v tem trenutku celo v vodstvu v skupni razvrstitvi?

Mogoče, ne vem natančno, kot sem že dejal, s točkami in "kaj bi bilo, če" se ne ukvarjam. Na vsaki dirki moraš dati res vse od sebe, biti moraš hiter in zanesljiv, saj se zadeve zelo hitro spreminjajo. Na eni dirki si najboljši, na naslednji pa le povprečen, ta nihanja so ogromna. Če na vsaki dirki narediš vse prav, potem lahko naslov prvaka pride kar sam od sebe, brez posebnega preračunavanja in taktiziranja. Konstantnost je eden od ključev do uspeha, Alonso je na primer na vseh letošnjih dirkah vedno prihajal do novih točk, to mu je uspelo celo na zadnjih 21 dirkah. To je zanimiv rekord in zato zdaj tudi vodi.

Vseeno ostaja ekipa Red Bull glavni favorit.

Prav nikogar ne smemo še odpisati, tudi McLarna ne, čeprav so imeli na zadnjih dirkah nekaj težav. Še Mercedes zna presenetiti, pri Lotusu tudi niso rekli zadnje besede. Mene pa najbolj miri dejstvo, da smo bili na dirkah v Valencii in Silverstonu, torej na dveh popolna različnih stezah, zelo konkurenčni. In upam, da bo tako tudi v Hockenheimu. Ta nepredvidljivost pa je seveda odlična zadeva za ljubitelje formule 1 in prava nočna mora za nas dirkače ali naše inženirje. A še vedno so v ospredju fantje, ki so bili najhitrejši tudi v minuli sezoni. Formula 1 že dolgo časa ni bila tako zelo zanimiva.

povzeto po motorsport-total.com