"Bistveno lažje je v današnjem svetu uspešno proizvajati kot uspešno prodajati. Zato so uveljavljene blagovne znamke pomembno premoženje, ki ga uspešni proizvajalci načrtno upravljajo," je o pomenu prehranskih znamk dejal Židan, ki njihovo prodajo spremlja z zaskrbljenostjo. "To je lahko znak, da je premalo strateškega razmisleka in gre bolj za iskanje kratkoročnih poslovnih učinkov," je pojasnil.

"Uveljavljena blagovna znamka je tudi tisti razlog, ki prehranskim proizvajalcem omogoči, da se bolj enakovredno pogovarjajo s trgovskimi verigami," je dodal.

S prodajo prehranskih podjetji narašča pritisk na kmetijstvo kot panogo posebnega pomena in v kateri je še vedno zaposleno skoraj 80 tisoč polnih delovnih moči, je izpostavil Dejan Židan. "Obstaja nevarnost, da bo še manj vertikalnega sodelovanja in naročene proizvodnje. Zlasti pa vidim nevarnost v prodaji tistih gospodarskih družb, ki so kupci največjega dela domače kmetijske proizvodnje. Primer tega so Ljubljanske mlekarne in tudi Žito," je zaključil Židan.