Kako potekajo priprave na letošnjo dirko na Gorjance?

Ko smo se spustili v to organizacijo, smo vedeli, kaj nas čaka. Uspešno smo pripravili reli Saturnus, gorska dirka v Ilirski Bistrici je še pod vprašajem, za Gorjance pa ravno pridobivamo vse potrebne papirje in dovoljenja. Časi so težki, zato je letos sorazmerno malo prijav slovenskih dirkačev, vsaj glede na tradicijo gorskih dirk, posebno na Gorjance. Vsega skupaj je trenutno prijavljenih 66 dirkačev, od tega je 39 slovenskih. Naša prva naloga bo, da bo dirka minila varno in predvsem, da v prihodnje ne bo spet izginila iz koledarja dirk. Brez stalnosti tudi ni napredka.

Bitka z birokracijo pa nikoli ni končana?

Ne, pridobivanje dovoljenj in vse, kar je povezano s tem, je eden najtežjih delov organizacije. Finančno smo seveda omejeni, zato moramo veliko stvari narediti sami. Zavedamo se, da je cesta prek Gorjancev zelo prometna, posebno zdaj, ko se počasi začenja turistična sezona. Če bo to nekoč postala lokalna cesta, bo vse veliko lažje. K sreči imajo v Novem mestu veliko posluha za to dirko, uspelo nam je pridobiti Petrol kot glavnega sponzorja, Revoz pa je prav tako partner v tem projektu. Tega se res veselimo, saj je ta regija ekonomsko dovolj močna, da lahko gospodarstvo pripomore k razvoju dirke.

Kaj pa se dogaja z dirko v Ilirski Bistrici?

Žal trenutno vse, kot sem dejal, še visi v zraku, kar je škoda, saj je to bila tudi ena bolj pomembnih dirk pri nas. S prodajo podjetja v Ilirski Bistrici bomo najverjetneje izgubili tudi prepotreben prostor za servisno cono in za paddock. Žal potem enostavno zmanjka prostora, saj ni druge ustrezne alternative. Za dirko na Gorjance pa imamo vsaj to možnost, da v prihodnje še bolje pripravimo vse potrebno okoli same steze. Ta bi se v prihodnje lahko razvila v še boljšo gorsko dirko, saj bi lahko vse pripravili tudi za 150 prijavljenih dirkačev.

Kje vidite izhod iz slovenske dirkaške krize?

Letos se je zadeva ustalila, smo na isti ravni kot recimo lani. Do zdaj so imeli dirkači še očitno nekaj "skritih" zalog, ki pa so jih medtem izčrpali. A tako ni le pri nas, tudi v drugih državah se borijo s finančnimi problemi, upad dirkačev je žal logična posledica celotnega stanja v tem trenutku. Že samo dejstvo, da smo letos dirko na Gorjancih razširili na dva tekmovalna dneva, je pri nekaterih dirkačih povzročilo nekaj negodovanja, saj so s tem tako povezani dodatni stroški. Zato si želimo progo na Gorjancih podaljšati, odpeljali bi štiri vožnje, in vse to v enem dnevu. Ena od rešitev, čeprav ne ravno najbolj tekmovalno idealna, bi bila širitev dirk starodobnikov. Kar nekaj teh odličnih in atraktivnih dirkalnikov se še skriva po garažah, ti pa so izredno zanimivi tudi za gledalce. Starodobniki so niša, kjer je še nekaj rezerve, saj lahko prinesejo veliko popestritev dirkam. V tem trenutku pa je to tisto, kar potrebujemo.