"Yahoo še vedno služi denar, še vedno ima 13.000 zaposlenih, vendar je to zgolj 10 odstotkov tistega, kar je bilo podjetje vredno in zmožno leta 2000. Zanje lahko rečemo, da so izginili,“ pojasnjuje Jackson.

Jackson napoveduje, da bo tudi Facebookova moč počasi usahnila, to pa bo predvsem povzročila porast mobilnega dostopanja do spleta, čemur se družbeno omrežje vztrajno skuša prilagoditi. "Obstajajo tri vrste spletnih podjetij. V prvo kategorijo spadajo Google in Yahoo, ki na enem mestu združujeta kopico podatkov. Druga kategorija so družbena omrežja, tretja kategorija pa so podjetja, ki izkoriščajo mobilni dostop do spleta. Prehajanje med njimi, kljub uspehom, pa ni najbolj enostavno,“ pojasnjuje Jackson.

Facebook je nedavno razkril, da se soočajo z velikim izzivom kako unovčiti oglasna sporočila pri uporabnikih, ki do družbenega omrežja dostopajo preko mobilnih naprav. Temu je sledil pravi stampedo razprodaje njihovih delnic na borzah.