Če vzamemo pod drobnogled ameriške uporabnike twitterja, je teh le 8 odstotkov, ki redno pregledujejo dogajanje na omenjeni mikroblogerski platformi. To je sicer več kot novembra leta 2010 (takrat je bilo takih 2 odstotka), lanskega avgusta pa 5 odstotkov.

Sodeč po študiji, ki jo je opravil Pew Center for Internet & American Life, 60 odstotkov Američanov redno sodeluje na omrežjih kot so Facebook, LinkedIn, Google Plus.

Dejstvo je, da Facebook zajema veliko širšo populacijo, medtem ko Twitter služi za bolj usmerjene uporabnike. Nedavno se je denimo ameriški predsednik udeležil debate zgolj preko twitterja. Forbesov novinar ob tem pojasnjuje, da je Twitter ključen za spletno komunikacijo, vseeno pa ni tako "mainstream“ kot nekatera druga družbena omrežja.

Tudi številke uporabnikov kažejo, da Facebook še vedno raste, medtem ko Twitter stagnira. Predstavniki Twitterja imajo sicer drugačno mnenje: "Naša rast je izjemno močna. Marca smo objavili, da imamo 140 milijonov aktivnih uporabnikov. Lanskega septembra smo jih imeli 100 milijonov. Da smo dosegli milijardo tvitov na dan smo potrebovali 3 leta ,dva meseca in en dan."

Kaj se vam zdi? Je priljubljenost Twitterja upadla, ali ga še vedno aktivno uporabljate?