Nesrečo je povzročil vinjen voznik športnega avtomobila nissanu GT-R, ki je s hitrostjo vsaj 180 kilometrov na uro trčil v zadek taksija BYD e6 z elektromotorjem. Taksi je pri tem odbilo v drug taksi in nato še v drevo, nakar ga je zajel ogenj.

Novica o eksploziji se je hitro razširila, pojavile pa so se tudi že množična ugibanja o varnosti električnih vozil in vplivu na njihovo nadaljnjo proizvodnjo. V medijih so se pojavila vprašanja, kako lahko avtomobil brez posode za gorivo zgori v nekaj minutah. Pri tem so citirali izjavo predsednika podjetja BYD Wanga Chuanfuja, ki je ob predstavitvi vozila zagotovil: "Baterije v naših avtomobilih ne morejo eksplodirati niti, če jih vržete v ogenj."

Proizvajalec vozil BYD se na nesrečo ni odzval, vzrok za eksplozijo pa nameravajo preučiti. Baterije, ki so jih razvili v sodelovanju z Daimlerjem, nameravajo uporabljati pri svojih modelih še naprej.

Litijevo-železne (LiFePO4) baterije, ki so v vozilih BYD naj bi bile bolj varne kot litij-ionske. Po mnenju kitajskih strokovnjakov pa je do eksplozije prišlo zaradi kratkega stika.

Na nesrečo so se odzvali tudi v Evropi. Pri nemškem nacionalnem avtomobilističnem združenju ADAC so dejali, da na svojih testih električnih vozil do zdaj še niso odkrili pomanjkljivosti.