Letos naj bi nastopili na petih evropskih dirkah, kakšni so načrti?

Res je, letos naj bi bilo evropskih dirk najmanj pet, v ospredju pa niso samo rezultati, temveč tudi spoznavanje z novo ekipo in novim dirkalnikom. Tekmoval bom predvsem na trasah, ki jih že dobro poznam, vrhunec sezone pa bo domača dirka v Ilirski Bistrici. Je pa letošnja sezona predvsem priprava za naprej, želim se čim bolj približati evropskemu prvaku Faggioliju in ga v prihodnosti tudi premagati. Se pa zavedam, da so ti načrti zelo ambiciozni.

Tovarniška osella FA30 s 500 konji moči velja za trenutno najbolj zmogljiv dirkalnik v Evropi. Vam uspe izkoristiti ves njen potencial?

Še ne, saj se je že na prvi dirki pokazalo, da moram prilagoditi svoj slog vožnje. Z avtom še nisva na ti, zato me čaka še nekaj odpeljanih kilometrov, preden bom njegove zmogljivosti izkoristil stoodstotno. Je pač bolj aerodinamičen od tistih, ki sem jih vozil doslej, dovoljuje tudi hitrejši vstop v ovinek, za vožnjo je treba biti vrhunsko fizično pripravljen, saj je zahtevnejši za vožnjo.

Kako je tekmovati v profesionalnem moštvu, je bilo treba za sedež seči globoko v žep?

Sploh ne, sezona ne bo nič dražja, kot so bile minule, kvečjemu nasprotno. V tovarniškem moštvu sta na voljo le dva takšna dirkalnika, zato si mesta za volanom ni lahko izboriti. Je pa zato biti del moštva nekaj posebnega, na voljo imam celotno podporo 16 ljudi, ki dajejo na razpolago svoje znanje, avto pa poznajo do obisti. Tehnična podpora je vrhunska, tako da se lahko sam posvetim zgolj vožnji, drugi pa so tam zato, da izpolnjujejo moje želje glede nastavitev dirkalnika. S prvim nastopom so bili vsi zadovoljni, na dirki je bil tudi lastnik tovarne Enzo Osella in vse je delovalo tako, kot v profesionalnih moštvih mora.

Vrhunec sezone bo nastop pred domačimi gledalci v Ilirski Bistrici. Si upate napovedati boj za zmago?

Seveda si upam napovedati zmago in vse bo usmerjeno v izpolnitev tega cilja. To je pomembno tako zame kot seveda tudi za vse moje sponzorje.

Moštveni sotekmovalec je Italijan Simone Faggioli, sicer evropski prvak. Kako sta se ujela, ste z njegovo pomočjo še kaj napredovali?

Zame je super, da lahko treniram z evropskim prvakom, toliko bolj, ker je sodeloval pri razvoju dirkalnika in ga vozi že tretje leto, zato ga pozna do potankosti. Fant mi veliko pomaga in razdaja svoje znanje, saj je avto specifičen. Seveda pa gre med nama tudi za profesionalen odnos, ko sva na cesti, vendarle dirkava vsak zase, sicer pa delujemo kot moštvo.

V Slovenijo ste pred časom pripeljali tudi simulator formule 1. Kako konkurenčni bi bili najboljšim voznikom formule 1?

Zanimivo vprašanje. Nekaj prog formule 1 poznam, saj sem na njih že dirkal. Sam na simulatorju veliko vadim pozimi, saj gre za dober trening v prid natančnosti vožnje in motorike, takšen simulator pa dejansko uporabljajo tudi vozniki formule 1. Seveda so doseženi časi v simulatorji relativni, gre za neke vrste laboratorij, v katerem je mogoče peljati veliko hitreje kot potem dejansko na dirki. Meni je najbolj všeč steza na Hungaroringu, kjer sem zmagoval s formulo 3.