"Precej redko se zgodi, ko ocenjuješ podjetja, da si lahko predstavljaš, da bi se podjetje ali izdelek ohranil 100 let od danes,“ je povedal Danny Briere, ustanovitelj Startup Connecticuta, ki goji mlada podjetja. "Hiccupops je eden takšnih. Reši zelo preprosto, osnovno potrebo.“

Mallory je Briereja srečala lansko pomlad, na tekmovanju za iznajdljive otroke. "Šla sem tja in vedela, da gre za hit ali polom,“ je pojasnila Mallory. "Ljudem bi lahko bilo všeč, ali pa bi menili, da sem nora.“

Sodniki tekmovanja niso menili, da je nora. Njenemu izumu so podelili nagrado za inovativen izdelek, ki se ga da patentirati. V sklopu nagrade so odvetniki za intelektualno lastnino prijavili patent v njenem imenu, kmalu pa bo imela celo svojo ekipo svetovalcev.

Izdelek je razvila v domači kuhinji, gre pa za zmes njenih treh najljubših zdravil – lizik, jabolčnega kisa in sladkorja. "Sproži serijo živcev v grlu in ustih, ki so odgovorni za refleks kolcanja,“ samozavestno pojasni mlada podjetnica. "Povedano preprosto, izniči signal za kolcanje, s tem ko pre-stimulira te živce.“