Ekipe to dirkališče enostavno predobro poznajo, saj na njem opravijo veliko večino zimskih testiranj, mnogi v šali govorijo, da bi, če bi sredi ciljne ravnine dirkač spustil volan, dirkalnik sam znal odpeljati krog in se ustaviti pred garažo v boksih. A eno je poznavanje steze, njenih značilnosti in pasti, drugo pa, kaj dirkače in inženirje pričaka na dirkaški konec tedna. Veter na ciljni ravnini je v preteklosti igral pomembno vlogo, enako lahko trdimo za aerodinamiko dirkalnika, ki je v nekaterih hitrih ovinkih izredno pomembna, brez mehanskega oprijema, kjer velik delež nosijo pnevmatike, pa tudi ne gre. In ravno v tem delu bi se letos lahko skrivalo največje presenečenje. Pirellijeve pnevmatike letošnje generacije so stvar, ki je velika večina dirkačev in inženirjev ni še povsem v celoti "prebrala".

Od tod tudi manjši spor med Pirellijem in Michaelom Schumacherjem, Nemec zadnjih nekaj dirk trdi, da so letošnje pnevmatike preveč občutljive, da enostavno preprečujejo dirkačem, da bi vozili na polno, saj morajo stalno paziti, kdaj bodo popustile pnevmatike in kako se bo dirkalnik takrat obnašal. "Vozimo le s pol moči, nihče si ne upa več iti do skrajne meje zmogljivosti dirkalnika. Vse nas je strah, kako se bodo obnašale pnevmatike. Formula 1, kjer dirkači ne vozijo z vso močjo, nič več formula 1," pravi Michael Schumacher. Pri Pirelliju so malce bolj diplomatsko previdni pri izbiri besed, a so Nemcu dali jasno vedeti, da takih težav nimajo vsi dirkači. A če se bo pojavila zahteva, da mora Pirelli pripraviti drugačne pnevmatike, potem so jih Italijani pripravljeni takoj ponuditi ekipam.

Glavni junak te dirke pa je seveda Fernando Alonso, čeravno trenutno ni edini španski dirkač v formuli 1. A Ferrarijeva rdeča barva ima svojo moč, ki se ji pravi ljubitelji tega športa ne morejo upreti. Fernando, ki se na dirkališču malce bori z navijači, pa ima trenutno drugačne in veliko bolj resne skrbi. Ekipa Ferrari namreč letošnjo sezono ni ujela korak z najhitrejšimi, čeravno je Alonso o stezi v Barceloni povedal: "Nekoč smo bili vajeni, da je tisti, ki je dirko začel s prvega startnega mesta, na koncu tudi zmagal. A to se je zdaj zelo spremenilo, najboljše startno mesto je ostalo le to, nikakor pa ni zagotovilo za zmago." Na minulih dirkah smo namreč videli veliko prehitevanj, predvsem zaradi gibljivega zadnjega krilca in ogromnih razlik med pnevmatikami, takšno mnenje pa ima tudi aktualni svetovni prvak Sebastian Vettel: "Včasih sem lahko 60 krogov vozil za Felipom Masso, pa nisem imel najmanjše priložnosti, da bi ga prehitel. Letos to ni več tako."

Barcelona ostaja torej je aerodinamično zahtevna steza, kjer bo najbolj pomembno, kako bo kdo razumel pnevmatike. Te pa so letos največja uganka. Razmerja moči, kakršna bomo videli na tej dirki, bodo držala vsaj tri ali štiri dirke.