Zadnje priprave na reli so prireditelji iz vrst društva SA-I predstavili na današnji novinarski konferenci. Na seznamu prijavljenih je 72 posadk iz osmih evropskih držav, a vseh dirkačev najverjetneje ne bo na start, tako da upajo na vsaj 65 dirkalnikov na startni rampi. Ta bo v petek popoldne v ljubljanskih Stožicah, kjer bo tudi servisno območje relija, zvečer z začetkom ob 19. uri pa bo na sporedu še 3,4 kilometra dolg superspecial v okolici stadiona, ki bo zaradi atraktivnosti namenjen predvsem gledalcem, saj še ne bo odločal o vrstnem redu.

"Priprave so v zaključni fazi, naredili smo vse, da bo prireditev dobro organizirana in uspešna. Danes bomo dobili dovoljenje za izvedbo prireditve, za katero smo morali pripraviti kup dokumentov. Upam, da bomo vsaj kakšnih 65 voznikov res videli tudi na startu. Za te čase je številka dobra, konkurenca bo močna, tako da računam, da bo prireditev dobra in uspešna. Na Mestni občini Ljubljana smo se pogovarjali o možnosti, da bi imeli start pred mestno hišo, a so to našo pobudo zavrnili. Za možnost starta na Slovenski cesti se je zaradi postavitve rampe izkazalo, da bi bilo preveč zapleteno, pripravljamo pa za prihodnost novo rampo, tako da računamo, da bo v prihodnje start prav gotovo v središču mesta," je pojasnil predsednik organizacijskega odbora relija Viktor Levec.

Novosti v sami trasi relija v letu 2012 ne bo. Tako kot že nekaj let bo v petek le superspecial v Ljubljani, v soboto se bodo dirkači preselili v Zasavje, kjer bodo dve različni hitrostni preizkušnji (Trbovlje in Hrastnik) prevozili po trikrat, v nedeljo pa se bodo vrnili v okolico Ljubljane na hitrostne preizkušnje Metnaj, Višnja Gora in Janče, ki bodo na sporedu po dvakrat. Cilj relija bo v nedeljo popoldne v Stožicah. Zato pa bosta dve novosti na tehnološkem področju: neposredni televizijski prenos superspeciala ter možnost brezplačne aplikacije za spremljanje izidov relija na pametnih telefonih.

Največja domača prireditev na tem področju bo privabila vse najbolje slovenske dirkače, tudi tiste, ki sicer ne tekmujejo v domačem prvenstvu. Rok Turk se letos posveča nastopom na evropskem pokalu, vseeno pa je Saturnus tudi zanj izziv, ki ga ne želi zamuditi. "Reli Saturnus za vsakega voznika v Sloveniji predstavlja neko določeno težo, glede na zgodovino in pomen. Ker nisva obremenjena z rezultatom v prvenstvu, bova vsekakor skušala narediti maksimum. Odločala bo konstantna hitrost, čim manj napak, na nekaterih 'brzincih' pa bo treba pokazati več kot v preteklosti," je o pričakovanjih na reliju dejal Turk, ki sodi v ožji krog favoritov ob domačem tekmecu Aleksu Humarju in Čehu Pavlu Valoušku.

Tudi Miha Prek je pred relijem optimistično razpoložen, pred sezono je zamenjal dirkalnik in tekmovalno skupino, zdaj tekmuje v diviziji II s Škodo Fabio R2. "Ta reli je vrhunec sezone, želja vsakega dirkača je zmaga. Rad bi ponovil svojo zmago iz 2008, je pa to zelo težka dirka, po kilometrih najdaljša v Sloveniji, v soboto ima spinterske in tehnično zahtevne preizkušnje, v nedeljo pa daljše in bolj naporne. Na dirkalnik se še navajam, Škode še nisem izkoristil do konca. Želim pa si dobrega rezultata."