Raziskavo, ki so jo objavili v reviji Human Relations, so sicer opravili na majhnem vzorcu posameznikov (sodelovalo je 260 delavcev različnih poklicev), izkazalo pa se je, da ljudje, ki v neki službi ostanejo samo zaradi občutka zavezanosti do delodajalca, na koncu hitreje "pregorijo". Podobno se pripeti zaposlenim, ki na delovnem mestu ostanejo zato, ker menijo, da nimajo druge možnosti.

"Zaposleni pogosto ostanejo v nekem podjetju, ker imajo občutek, da nimajo drugih možnosti. Takrat doživijo čustveno izčrpanost, ki bi na koncu lahko privedla do tega, da podjetje zapustijo brez opozorila, kar bi škodilo tako njim kot podjetju, ki bi v kratkem roku morala zanje najti zamenjavo,“ je pojasnila Alexandra Pannacio, asistentka na oddelku za menedžment na poslovni šoli John Molson.

Raziskovalci zaradi tega predlagajo, da se podjetja osredotočijo na svojevrsten "trening" delavcev v podjetju, cilj pa bi bil, da bi delavci na koncu čutili, da jim na delovnem mestu ni treba ostati zgolj zaradi zvestobe oziroma zato, ker menijo, da morajo ali pa ker ne bi bili sposobni opravljati kakršnegakoli drugega dela.