Pravkar je bila objavljena študija, iz katere je jasno razvidno, s kakšnimi triki vas poskušajo v restavracijah obrati.

Manipuliranje z jedilniki

Besede, kot so "posebna ponudba" ali "novo", povečajo naročila za skoraj 20 odstotkov. Tudi jedi, ki so podčrtane ali napisane na bolj izpostavljenem mestu, gosti prej opazijo, cena pa pri tem ni tako pomembna. Pogosto pa je trik tudi v ceni, saj gostje navadno sploh ne razlikujejo med 12,31 in 12,99 evri. Pri nekaj sto naročilih pa je razlika za gostinca že občutna.

Širjenje ponudbe

Natakarji so dobro izurjeni za to, da vas, ko nekaj naročite, povprašajo po dodatkih, ali pa po tem, če želite ob koncu poskusiti še njihovo posebno kavo ali sladico. Za dodatke, kot je pečen krompirček, nekje pa celo kečap, lahko v restavraciji zaračunajo več, kot bi morda pričakovali.

Bari

V samopostrežnih barih so v restavracijah pogosto manjši krožnički ali sklede za solato, ki jih seveda ne morete napolniti z večjo količino hrane. Tako za isto ceno nekaj prihranijo. Kot predjed pa pogosto postrežejo solato ali poceni kruh, ki vam odpre apetit.

Pijača

V nekaterih restavracijah res vedo, kako najbolje izkoristiti najmanjše podrobnosti – na primer slamico. V koktekjle in druge alkoholne pijače pogosto vstavijo slamico s širšim premerom. Skozi širšo slamico pijete hitreje in posledično prej naročite naslednjo pijačo.