Preko letališča Hartsfield-Jackson je lani po podatkih Mednarodnega sveta letališč potovalo 92,4 milijona potnikov. Na drugem mestu je Peking s 77,4 milijoni potnikov, na tretjem je londonski Heathrow s 69,4 milijoni, na četrtem pa O'Hare v Chicagu s 66,6 milijoni potnikov.

V Atlanti domuje letalska družba Delta, ki je bila lani ponovno največja ameriška družba glede na število potnikov na mednarodnih poletih. Največ domačih potnikov sicer na leto v ZDA prepelje družba Southwest.

Peking se glede števila potnikov počasi približuje Atlanti, ki je s petimi vzletno-pristajalnimi stezami sicer še vedno v prednosti za dve. Letališča vse bolj tekmujejo za to, da dobijo status prestopne postaje, kar jim na dolgi rok obeta več prometa kot pa direktni leti.

Preko letališča Hartsfield-Jackson je lani potovalo deset milijonov potnikov na mednarodnih poletih, do leta 2015 pa se bo po pričakovanjih ta številka povečala na 13 milijonov. Delta je sicer v primerjavi z drugimi družbami nekoliko zmanjšala število mednarodnih poletov zaradi visokih cen goriva, vendar pa naj bi šlo le za kratkoročni ukrep.

Zato želi biti letališče v Atlanti pripravljeno na nove čase razcveta in je zgradilo povsem nov zastekljen terminal z 12 vrati, s čimer ima za mednarodne polete sedaj skupaj 40 vrat. Nov terminal je nekaj povsem drugega od dveh starih, ki z letališko podzemno železnico vodita do šestih velikih dvoran z vrati, pri čemer je že hoja v dvorani do postaje vlaka podobna maratonu po množični "dirkalni" stezi.

Atlanta želi postati glavna prestopna točka za polete med Latinsko Ameriko in Azijo, zato so na letališču prepričani, da se bo nov terminal, ki so ga gradili štiri leta, izplačal. Ker je letališče ogromno, so morali proti novim prometnim zamaškom zgraditi tudi poseben izhod z avtoceste samo za nov terminal. Odprtje terminala je predvideno za 16. maj.