Pri McLarnu so seveda zadovoljni z zmago in tretjim mestom v Avstraliji, zato pričakujejo, da bodo tudi v Maleziji imeli v rokah dobre karte. A z enim očesom srebrni še vedno škilijo proti Red Bullu, saj Sebastian Vettel in Mark Webber še zdaleč nista rekla zadnje besede. "Če bomo nadaljevali v takem tempu, je letos osvojitev naslova prvaka na dosegu roke," je povedal vodja ekipe McLaren Martin Whitmarsh. McLarnov dirkač Lewis Hamilton, ki je trdno odločen, da bo v Maleziji pokazal njihovo pravo hitrost, pa je dodal, da Red Bull ostaja najresnejši tekmec. Na dirki je Red Bull namreč očitno hitrejši kot na kvalifikacijah, glavni razlog za to pa Hamilton vidi v dejstvu, da dirkalnik "rdečih bikov" počasneje obrablja pnevmatike kot na primer njihov.

Sicer bi McLarnova dirkača v Avstraliji lahko vozila hitreje, kot sta, saj sta od osmega kroga dalje vozila v "varčevalnem modusu", torej nista mogla voziti na vso moč, ker se je ekipa očitno uštela pri količini goriva. Hamiltonovo ugotovitev pa je po dirki potrdil tudi Sebastian Vettel, ki je takrat dejal, da bi Lewisa verjetno lahko držal za seboj, saj so bile njegove pnevmatike še dovolj dobre za bolj agresivno vožnjo.

V moštvu Red Bull so prepričani, da bo slika v Maleziji že povsem drugačna. Vodja Red Bulla Christian Horner tako pravi, da kvalifikacije niso bile povsem "prave", saj sta imela oba dirkača (ponovno) težave s sistemom KERS, kako zelo hiter je njihov dirkalnik, pa je po njegovem mnenju dokazal Mark Webber, ki se je odlično držal kljub zaostanku. "To bo še zelo vroča sezona. Zdaj se bo pokazalo, kdo bo delal hitreje in v pravo smer. Menim, da nikakor nismo v zaostanku za McLarnom, raje celo, da smo pol koraka pred njim," je še dodal Horner.

Medtem ko favorita ugibata o korakih in obrabi pnevmatik, se pri Ferrariju ubadajo z velikimi težavami. Očitno so pri letošnjem dirkalniku veliko več tvegali pri konstrukciji, in to v napačno smer. Takoj po dirki v Avstraliji sta dva od vodilnih mož, vodja ekipe Stefano Domenicali in tehnični direktor Pat Fry, odletela nazaj v Maranello, kjer se krizni sestanki vrstijo drug za drugim. "Peto mesto Fernanda Alonsa jih namreč ne sme zavesti," je prepričan eden od nekdanjih soustvarjalcev Schumacherjeve zgodbe o uspehu Joan Viladelpart, "kajti to ni bil realen rezultat, ampak posledica Alonsovega trdega dela in talenta. Trenutna realna Ferrarijeva slika je Felipe Massa". In Brazilec, ki mu pogodba poteče konec letošnje sezone, se v Avstraliji ni pokazal v dobri luči. Mnogi nekdanji dirkači pravijo, da je bil enostavno slab. Massa se je sicer stalno pritoževal, da se njegov dirkalnik obnaša nenavadno in nepredvidljivo, zato so mu za dirko v Sepangu vodilni odobrili novo šasijo. To je očitno ena od zadnjih kart, na katero lahko zaigra Massa, ki se mu je sedež v Ferrariju že lani zelo majal, in če v prihodnje ne bo držal koraka z Alonsom, se kaj hitro lahko zgodi, da bo moral predčasno zapustiti ekipo. V Ferrarijevem dirkalniku pa letos tako ali tako ne bi sedel, če se pred začetkom lanske sezone ne bi poškodoval Robert Kubica, kajti Poljak naj bi že imel takrat v žepu pogodbo s Ferrarijem za leto 2012.